"רוקדת על הכאב של אחרים": דורין אטיאס פותחת חזית מול מירי רגב

דורין אטיאס לא אהבה בכלל את התחפושת של "פסל החירות" שבחרה ללבוש מירי רגב, ובפודקאסט שלה פתחה על השרה וטענה כי זו בחרה בצעד מתריס. "את לא יכולה לעשות את זה, את מחוייבת להיות ממלכתית"

דורין אטיאס

נראה שהסטייליסטית דורין אטיאס נכנסה לאחרונה למוד לוחמני, ואחרי שפתחה על המשפיעניות וקראה להן לעשות משהו אמיתי עם יכולת ההשפעה שלהן, כעת היא מגיבה בחריפות ונותנת את דעתה על התחפושת שבחרה מירי רגב ללבוש בכנס "משתה פורים" שערכה בעיר ראשון לציון בתחילת השבוע. הפודקאסט של אטיאס "אש" בהחלט עלה בלהבות אמש, עם הדברים הקשים שאמרה על שרת התחבורה של ישראל שבחרה להתחפש לפסל החירות, בעודה נמנית בין מקבץ האנשים בממשלה המנסים לעשות הפיכה דמוקרטית.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"אני לא בחרתי בך, אבל את מתוקף תפקידך בחרת בי. את השרה גם שלי. עף על פי שדעתנו שונות מאוד, אף על פי שאת משתייכת לקבוצה שמאמינה באחת ההפיכות הכי גדולות שהופכות את ישראל מדמוקרטיה לדיקטטורה. אני העם שלך, לי יש את הפריבילגיה להגיד מה דעתי. לך אין פרביליגיה - ההפך. התחפושת שלך בפורים, השימוש הציני בפסל החירות, זאת הייתה... איך קוראים לזה שמישהו מציק למישהו אחר דווקא, שהוא עושה לו 'אה, נה, ז*ן בעין?'", אמרה. "את לא יכולה לעשות לי את זה. את מחויבת להיות ממלכתית. זה תפקיד שלא יורד לפסים אישיים. זה תפקיד שלא מפליץ בקול, תפקיד שלא מקלל ולא עושה מניפולציות ומניירות", הזכירה לה. "מה שאת עשית בפורים זה מהלך ילדותי שלא מתאים למישהי שקיבלה את התפקיד שרה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by הפודיום+ (@hapodium_plus)


לצד תיעוד שהעלתה של התחפושת כתבה: "הנה היא למקרה שמישהו פספס. רוקדת על הכאב של כל מי ששואף לחירות בארץ ישראל", רגזה. "שרת תחבורה בממשלה הנוכחית עוד תצוגת תכלית של וולגריות. איך שלא תהפכי את זה!", עקצה בסיום והשבה את תשומת לב העוקבים שרגב שמה את הכתר בצורה הפוכה.

מירי רגב
מירי רגב מתוך האינסטגרם של דורין אטיאס