אחרי הביקורת הקשה: דניאל גרינברג לוקחת החלטה

דניאל גרינברג לוקחת לתשומת ליבה את הביקורת הרבה על המחירים הגבוהים של ליין בגדי הילדים שלה והחליטה לפעול להוזלת מחירים

זמן צפייה: 04:00

יוצאת "האח הגדול" וגרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג השיקה בשבוע שעבר את ליין בגדי הילדים שלה לו העניקה את השם "מיאל, של שמה של בתה הבכורה. הקמפיין אמנם היה מאוד מושקע ומכיל באמת את מרבית סוגי האכולוסיה אבל למרות זאת לצרכנים הייתה ביקורת קשה. עוקבות הדוקות ורוכשות פוטנציאליות שמאוד רצו להלביש את ילדיהם בבגדים בעיצובה של גרינברג הופתעו לגלות כי המחירים מאוד גבוהים ולא ברי השגה לרוב האמהות. התגובות הקשות לא איחרו להגיע ורבים ביקרו אותה על המחירים וחלקם כתבו "הגזמה פראית, חבל שיהיו כאלו שכן יקנו ויתנו יד לגניבה הזאת".

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

כעת מסתבר שכוכבת הרשת לקחה לתשומת ליבה את הביקורת על המחירים ולאחר שנשאלה בחשבון האינסטגרם על הנושא חשפה כי היא תפעל להוזלת המחירים. "הבגדים הם בהחלט ואו בין אם באיכות ובין אם במראה הפיזי והוויזואלי שלהם" כתבה והוסיפה "אחרי היומיים האחרונים קיבלתי הודעות מחבקות מצד העוקבות שלי בדיוק כמוך, על כך שהכל ואו ושהמחירים לא מאפשרים במיוחד לא כשאת אמא לשלושה - ארבעה ילדים. אנחנו בוחנים בצורה מקיפה את כל הדבר הזה וכי לי אישית כאמא זה בהחלט מובן אני מצדיקה אותן". לסיום הבטיחה "אנחנו נפעל במסגרת היכולת של המותג על מנת לעשות כל שביכולתנו להוזיל עבורכן את העלות באופן יחסי למותג".

בפוסט שהעלתה  והתייחסה לנושא כתבה: "אני בן אדם שעבד קשה בשביל להוציא את הדבר הזה לעולם. במשך שנה וחצי בניתי מאפס ולבד את המותג הזה על שם הבת הבכורה שלי.. אין לכן מושג כמה ערך יש לכל דגם ודגם בתוך הקולקצייה שלי וכמה כל דגם צריך לעבור בקרת איכות כדי להגיע למושלם! באחת התגובות קצת צבט לי ה ״יאללה היא קנתה בגדים ומוכרת אותם ביקר יותר לעשות עלינו כסף'. אז לא , אני עבדתי מאוד קשה על העסק שלי וכן שיתפתי גם את קהל העוקבות המלכות שלי , לא מעט פעמים וגם התייעצתי איתן על הגוונים של הקולקציה, התדמיתנות הגזרות העיצוב הבדים הספקים והתהליך…הכל זה של miel ובגאווה גדולה כי אני באמת עפה על הקולקצייה ומבחינתי אחרי שנה וחצי של תהליך למידה מאתגר עם האמהות והעשייה יחד - הצלחתי בפרוייקט גמר ועם המון אמונה'. בניתי חנות אונליין - מותג לבגדי ילדים ותינוקות, במותג של מיאל לא תמצאו חליפות גן , כי נכון ! גם אני שולחת את הילדים שלי לגן עם בגדים בסיילים שמתלכלכים ונהרסים בכביסה ולמי אכפתי כולה גן. אין בעיה, הגיוני, ילדים מתלכלים קופצים נופלים קמים. המותג מיאל עונה על צורך אחר של הלקוחה, הוא יותר פונה לקהל שמחפש פתרונות כמו להלביש את הילד/ה באופן ייחודי, לקנות מתנה לאדם קרוב , לימי הולדת, לחגים, לשבתות לאירועים כאלה ואחרים שתרצו להלביש את ילדכם שלא בחליפת גן .
מסוג הבגדים שאנחנו קצת יותר מפחדות שיתלכלו כי השקענו עליהם".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)