קארין עליה מגיבה לטוקבקיסטים: "נכון השמנתי, אבל למדתי לאהוב את עצמי כמו שאני"

קארין עליה העלתה תמונות בבגד ים וקיבלה תגובות מעוקבות על כך שהשמינה. "שש שנים אחורה, כשהייתי נערה דבר כזה היה שובר אותי, היו לי הפרעות אכילה. היום אני יודעת שזה לא באמת קריטריון ללהיות יפה"

קארין עליה
קארין עליה | צילום: עירד נצר

נראה שיש אנשים שאין להם יותר מדי מה לעשות בחיים מלבד להטיף ולהעביר ביקורת אחרים, הם ידועים לרוב בשם "גיבורי המקלדת". כאלה שמגיבים ויש להם דברים מעליבים לומר, דברים שייתכן ומעולם לא היו אומרים פנים מול פנים. בשבועות האחרונות מלכת היופי והשורדת במיל' קיבלה כמה תגובות על כך שעלתה במשקל לאחר שהעלתה תמונות בבגד ים, והיום, היא החליטה לענות ולהגיד כמה זה היה משפיע עליה אם הייתה במקום אחר בחיים.

קארין עליה
קארין עליה | צילום: אור גפן

 

"קיבלתי הודעות על זה שהשמנתי. עכשיו תכלס כן, השמנתי, הייתי בחופשה, טיילתי, הייתה לי יום הולדת" הודתה בסטורי שהעלתה והמשיכה "לי זה לא מפריע. אבל אני לא רואה שום סיבה שבחורה או אישה תגיב לי על זה. אני מנסה להבין מאיפה הרוע הזה. אם מחזירים אותי שש שנים אחורה, כשהייתי מלכה יופי והייתי יותר נערה, זה היה שובר אותי לחתיכות, היו לי הפרעות אכילה, זה לא משהו שהיה עובר לי ככה". עוד הוסיפה "גם היום מאוד קשה לי, ההודעה הזאת הכניסה לי חץ ללב אבל זה לא כמו פעם. להיות חשופה לכזו ביקורת. איך אישה יכולה לעשות דבר כזה לאישה? המקום הזה של 'האם אני רזה יותר או פחות', תודה לאל אני השארתי מאחור. היום כשהפכתי לאישה אני יודעת שזה לא באמת קריטריון ללהיות יפה או לא. בתקופה אחרת הייתי נופלת אבל היום זה המתנה הכי טובה שקיבלתי, לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי כמו שאני ולא להיות תלויה בדעה של אחרים"

קארין עליה
צילום: אינסטגרם