"אשתדל לעשות את המקסימום": נועה קירל ממריאה לאירוויזיון

רגע לפני שעלתה על המטוס לאירווזיון בליברפול, נועה קירל נאמה ואמרה "כבוד גדול בשבילי, זה ממש חלום שמתגשם. זה שאני נבחרתי מבין כולם לייצג את העם שלי מול מיליוני אנשים בעולם זו כבר הזכייה הגדולה שלי"

זמן צפייה: 01:06

בוקר מרגש במיוחד בנתב"ג, כאשר נועה קירל וחברי המשלחת שלה עולים ברגעים אלו על טיסה מיוחדת לליברפול, שם יתקיים בשבוע הבא חצי הגמר הראשון של האירווזיון בו תופיע הכוכבת הישראלית האהובה. אחרי חודשים רבים של הכנות, תכנונים וארגונים זה קרה, והבוקר קירל, בליווי הוריה, הצוות המקצועי, הרקדנים, נציגי תאגיד השידור של "כאן" וכל שאר העוסקים בדבר התייצבו בשדה התעופה ועלו על טיסת אל על במטוס הממותג היישר לאנגליה. רגע לפני שעלתה על מדרגות המטוס נאמה בקצרה על החוויה המטורפת שהיא חווה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נועה קירל
נועה קירל | צילום: מורן ויזל

"לא חשבתי שאתרגש ככה, אין לכם מושג איזה כבוד עצם זה בשבילי לייצג את המדינה שלנו, לייצג את העם שלנוף עם השיר שלי ולעמוד על בימת האירווזיון מול כל העולם, לדעת שכל העם איתי, שתומכים בי. להרגיש את האהבה הגדולה שאני מקבלת" אמרה בהתרגשות. "זה לא מובן מאליו וזה באמת כבוד גדול. זה כבוד גדול לקבל הזדמנות לחבר כל כך הרבה אנשים דרך המוזיקה שלי וזה ממש חלום שמתגשם ולכן לפני הכל אני רוצה להגיד תודה. תודה לבורא עולם על הברכה הגדולה שקיבלתי. תודה לכם ועליכם".

עוד הוסיפה: "בחצי שנה האחרונה עבדתי קשה מאוד ועשיתי את זה באהבה גדולה בשביל המדינה האהובה שלי, שאבתי כוחות בזכת האהבה והתמיכה המדהימה שקיבלתי מכולם. בסופו של יום אירווזיון לא אירווזיון אני ישראלית פשוטה, מתרגשת מאוד, רעבה. כולם יודעים לרשתות החברתיות יש השפעה מאוד חזקה באירווזיון אז אני מבקשת את עזרכם בהפצת השיר, ושיתף השיר, לבקש מחברים בחו"ל להצביע לנו. הכוח בידיים שלכם, שלנו ורק ביחד נוכל לנצח.  עזבו הכל, זה שאני נבחרתי מבין כולם לייצג את העם שלי מול מיליוני אנשים בעולם זו כבר הזכייה הגדולה שלי, חד משמעית. זו באמת גאווה בשבילי ואשתדל לעשות את המקסימום שתהיו גאים בי כי הגאווה שלכם זו ההצלחה שלי".

נועה קירל
נועה קירל | צילום: באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי