לפני שייוולד לו תינוק מחברתו בת ה-18: אליקו מגייס את בנו!

חודשים ספורים לפני שיבקר בחדר הלידה ויקבל לעולם את הבייבי השלישי שלו, השדרן אליקו גייס את בנו, שקטן בכמה חודשים בלבד מאשתו ואם ילדו לעתיד

לירז ארז, אליקו
לירז ארז, אליקו | צילום: אינסטגרם

רגע לפני שיהפוך לאבא לשלושה, השדרן אליקו, שמככב לאחרונה בכותרות בעקבות מערכת היחסים הלא כל כך שגרתית שלו ציין היום מאורע מרגש. הבוקר, התייצבה משפחת כהן, אליקו ואשתו לשעבר מיטל עם בנם אוריאן בלשכת הגיוס בתל השומר.

אליקו, שבקרוב יחזור לשגרת החיתולים והלילות הלבנים שיחרר את בנו מהחיים האזרחיים לטובת צה"ל, כשהוא בן 18, לא רחוק מגילה של זוגתו לירז ארז הנושאת ברחמה את הצאצא המשותף הראשון שלהם. " ״ילד שלי, כמה מהר גדלת, גיוס מוצלח, שמור על עצמך. אבא אוהב אותך״ כתב אליקו בחשבון האינסטגרם, עם תמונה משותפת של השניים.

אליקו ובנו
צילום: אינסטגרם

בימים כתיקונם, כמה הזוי שזה נשמע ייתכן ואליקו היה מלווה גם את בת הזוג שלו לבקו"ם אך מאחר והיא בהריון, ועתידה להתחתן בקרוב – סביר להניח שהיא לא תעשה שירות צבאי.

כזכור, לפני כחודש חשפו אליקו בן ה-44 וחברתו כי הם נמצאים בתחילתו של הריון, זאת לאחר שבאוגוסט נערכה הצעת נישואים מפתיעה אחרי מערכת יחסים לא מאוד יציבה עם פער גילאים של לא פחות מ-27 שנים. אותנו מעניין מה הבן שלו חושב, על כך שבחורה בת גילו עומדת להיות אמו החורגת, ואמא של אחיו למחצה. שיהיה בשעה טובה!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LIRAZ (@liraz_erez)