"תתחתני איתי": ההצעה המפתה של שחף לטליה

במהלך שיח כביכול תמים בסטורי, שחף רז הציע לטליה עובדיה נישואים! אז מה בדיוק קרה שם והאם הם מתחתנים?

זמן צפייה: 00:31

האם סיפור האהבה של שחף רז וטליה עובדיה יגיע לחופה? ובכן, נראה שהסיכויים לגמרי גבוהים. הצמד שהכיר בין כותלי בית "האח הגדול" ממשיכים לדגמן מערכת יחסים לתפארת ובסטורי כביכול תמים שעלה בחשבון האינסטגרם של טליה – לגמרנו קלטנו ששחף שאל את ה- שאלה.

כתבות נוספות:

מאז שיצאו לפני כמעט ארבעה חודשים מהבית הכי מתועד במדינה, טליה ושחף מתקדמים בצעדי ענק בזוגיות, ורגע לאחר שעברו לגור יחד, נראה ששחף הציע לטליה להינשא לו. רגע רגע, לפני שאתם מתרגשים ומתחילים לחשוב על האירוע המרגש נצנן את ההתלהבות כי למרות שזו ללא ספק הייתה הצעת נישואים - אנחנו לא יודעים עד כמה היא הייתה רצינית, בכל זאת - לא הייתה שם הפקה משוגעת או טבעת.

טליה עובדיה
צילום: אינסטגרם

במהלך סשן שאלות- תשובות שערכה טליה בחשבון האינסטגרם שלה, היא נשאלה במילים הללו "מתי את ושחר מתחתנים?". כחלק מהסתלבטות של השניים על הטעות באיות השם של שחף, הצמד ניהל שיח בזמן נסיעה ברכב כשהם דיברו על תרחיש כאילו לשחף יש מתחרה בשם שחר. "בגדול אם שחר יציע קודם אני אשקול" אמרה עובדיה בצחוק כשרז ענה לה "מה זאת אומרת? מה איתי? צריך קצת להתחשב בסיטואציה שלנו. חשבתי יש פה משהו מעניין לא? אני אומר תעזבי את שחר ותתחתני איתי". "אתה חושב?" ענתה טליה תוך שהיא נראתה מעט מופתעת, "מאה אחוז" ענה.

שחף וטליה
שחף וטליה עוברים לגור יחד | צילום: מהאינסגרם של טליה עובדיה