הבינה שזה לא במקום? חן אמסלם העלתה פוסט והסירה אותו לאחר ביקורת ברשת

בזמן שהמדינה בוערת, חן אמסלם העלתה פוסט למוצר אותו היא מפרסמת, תוך שעשתה שימוש ברוח התקופה. לאחר שקיבלה תגובות זועמות - החליטה להסיר את התמונה

זמן צפייה: 08:52

דיבור גדול מאוד סביב תפקיד המשפיענים בזמנים הקשים תפס תאוצה ברשת בשבועות האחרונים לאור המצב הלא פשוט בישראל. בשבוע האחרון, בזמן שהמונים יוצאים לרחובות למחות בעד ונגד הרפורמה המשפטית והקרע בעם יש רבים שהושפעו מההתפתחויות האחרונות והחליטו להפחית פעילות ברשת וגם בקידומים הממומנים. אך נראה כי יש כאלה שעדיין לא מצאו לגמרי את הדרך לאזן בין שני הדברים, אחת מהן זו חן אמסלם שהעלתה פוסט פרסומי בהקשר של המצב המדיני, חטפה תמונות קשות והחליטה להסיר אותו אחרי שעות ספורות מהרשת.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"עיניים עייפות ועצובות לנוכח המצב במדינה, אך מלאות תקווה ואמונה שבע"ה יהיה בסדר" כתבה לצד תמונה שלה עם שפורפרת של מוצר לו היא משמשת פרנטורית והמשיכה "מזל שיש לי את הג'ל לעיניים שיגרום לי להרגיש קצת יותר זוהרת בתקופה הזאת. שיטשטש לי את השחור מתחת לעיניים שכבר אף אחד לא יכול להסתיר מרוב דאגות ומחשבות".

חן אמסלם
חן אמסלם | צילום: אינסטגרם

במהרה קיבלה השחקנית עשרות תגובות תוקפניות על השימוש הציני ברוח התקופה לקידום מוצר, ולא סתם בעוד סטורי אלא ממש בפוסט נעוץ בחשבון האינסטגרם שלה. לא עברו דקות ספורות והתמונה עם הכיתוב החלו לרוץ ברשת, עד שהחליטה אמסלם למחוק אותו ולא להשאיר לו שום זכר. התגובות המסתלבטות ברשת לא איחרו להגיע, ורבים הציעו דרך יצירתית לקדם מוצרים נוספים ברוח הפוסט.

Fasfas