"שלם עם ההחלטה": עידן גלפר בריאיון ראשון אחרי הפרידה מאמילי קופר

ימים ספורים אחרי שהוא ואמילי קופר החליטו להיפרד ולהישאר ידידים, עידן גלפר מתייצב על סט הצילומים וחשף איך הוא מרגיש עם ההחלטה, האם היא הוזמנה ליום ההולדת שלו ומי הפייבוריט שלו לניצחון

זמן צפייה: 04:26

בשבוע שעבר מצא את עצמו עידן גלפר מככב תמונות פפראצי אייקוניות שהזכירו לנו את שנות ה-2000, כשתועד עם בן הזוג שלו מבית "האח הגדול" אמילי קופר ימים ספורים אחרי שהודחה מהריאליטי. רגע אחרי שנפגשו לדייט ראשון החליטו השניים שלא להמשיך לזוגיות, ונפרדו כידידים. הבוקר, ביום הולדתו ה-30 התייצב גלפר בפעם השניה על סט הצילומים למותג האופנה Mainstream וסיפר על הפגישה עם קופר ועל התוכניות לעתיד.

ספר לנו קצת על המפגש עם אמילי, רגע אחרי שהודחה. למה בעצם החלטתם לחתוך?

"כמו שאמרנו במהלך העונה ידענו שברגע שנצא נשב ונדבר לא משנה באיזה שלב זה יהיה אנחנו ניפגש ונדבר ונכיר יותר טוב ונבחן את הקשר שלנו גם בעולם האמיתי כי בית האח הגדול זה לא באמת בחינה נכונה לקשר ובסופו של דבר חשוב לי לשמור על מה שהיה, על הפרטים מאותו מפגש והסיבות להחלטה לשמור לנו. אני מכבד אותה ואת הקשר שלנו

יש איזה חשש עכשיו כששילה גם יצא מהבית או שאתה לגמרי שלם עם ההחלטה?
"אני שלם עם ההחלטה וחשש זו מילה מאוד גדולה, ברוך הבא לעולם האמיתי אני מאחל לו הרבה הצלחה בחוץ מה שהוא יבחר לעשות אני מאחל לו המון הצלחה".

עידן גלפר
עידן גלפר | צילום: אמיר מאירי

 

אמילי הוזמנה ליום הולדת שלך הערב?
"אמילי הוזמנה ברור, אני גם מצפה שהיא תגיע ויהיה כיף"

אתה צופה בחברים מהבית? מי הפייבוריט שלך לניצחון?
"לא יצא לי יותר מדי לצפות מלבד כמה קטעים ספציפים ששולחים אלי. לא יוצא לי מבחינת זה שאני לא מוצא את הזמן ואני עוסק בהרבה דברים אבל אני די מעודכן. זו שאלה קשה, כל מי שנמצא שם כרגע הם חברים טובים שלי. עברנו איתם דרך לדעתי כל אחד שנמצא שם מגיע לו הזכייה ואני אפרגן לו במאה אחוז".

מה התוכניות עכשיו לעתיד? אתה מצטלם לקמפיין אופנה, זה כיון שתרצה להמשיך בו?
"התכנון הוא ללכת באמת לכיון המשחק זה תחום שתמיד עניין אותי וגם למדתי משחק לפני שנה וחצי, שבעצם הלימודים נקטעו בגלל המלחמה שהתחילה ואחרי המילואים כשחזרתי אז לא מצאתי את עצמי חוזר לזה, ואז נכנסתי לאח הגדול ואמרתי נתגלגל. אז אני לומד לאודישנים ועובד מאוד קשה".