"לראות את זה מהצד היה מאוד מאוד קשה": מאיה קיי בתגובה ראשונה על הגילוי החושפני באי

השורדת מאיה קיי חשפה על האי כי התמודדה במהלך הקיירה שלה בדוגמנות מהפרעות אכילה, וכעת היא מספרת על התגובות שקיבלה מרגע השיתוף האמיץ

זמן צפייה: 05:28

המתמודדת היפה מאיה קיי שחשפה בפרק האחרון של "הישרדות" באומץ רב כי היא סבלה מהפרעות אכילה התארחה בד"וח היומי וחלקה בתגובה ראשונה מחשבות ודעות על הגילוי החושפני על האי. המגיש קובי מחט השב את תשומת ליבה וסיפר כי נדמה היה שב-2023 משהו בעולם הדוגמנות השתנה, ואז בתושייה רבה היא חשפה אל מול המצלמה כי היו רגעים בחייה במהלך הקריירה בהם הסתפקה בכוס תה במקום לאכול.

כתבות נוספות:

מאיה קיי, רכיב מתמודדים
מאיה קיי, רכיב מתמודדים | צילום: מיכה לובטון

"אני מניח שאת מקבלת המון תגובות ושאלות מנערות ונערים שהיו רוצים לעסוק בתחום הזה ואני מניח שמבקשים ממך הכוונה. מה יש לך לומר להם? שאל מחט ואילו קיי ענתה בפירוט "אני חושבת שלא כל כך הייתה לי את המודעות לקרוא לזה הפרעת אכילה בתחום שלי כי זו הייתה מין תקופת זמן מסויימת שנרמלתי את המצב. אבל ראיתי את זה פתאום וקיבלתי תגובות של המון בנות וגם בנים, מדזהים ומזדהות איתי ולא הרגשתי שום בושה. שום להתחבא מאחורי דברים שאת מרגישה. זה גם בסדר גמור להגיד שגם נשים שעוסקות בתחום הזה, יש פעמים שמרגישות בחוסר ביטחון שגורם להן לעשות דברים שהן לא היו רוצות".

במסר יותר אופטימי חשפה הדוגמנית ואמרה: "יש את האנשים שיכולים לעזור וזה בסדר גמור לדבר על זה ולפתח שיח על הנושא כי זה מאוד חשוב. לראות את זה מהצד היה מאוד מאוד קשה לי כי זו פעם ראשונה בחיים שלי שדיברתי על זה בחוץ ואנ י במקום אחרי לגמרי היום, במקום בריא יותר ואני מאוד שמחה לקבל את האהבה הזאת מהעוקבות שלי ואני תמיד שם לתת את זה בחזרה"