זה היה מהיר: עדן פינס וסימון סוסינה נפרדו

עוד פרידה לרשימה ההולכת וגדלה, גם הדוגמנית הישראלית עדן פינס ובן זוגה האיטלקי סיימון סוסינה החליטו להפריד כוחות, זמן קצר לאחר שביקרה אותו במילאנו

עדן פינס לא מפסיקה להגיע לארועים
עדן פינס | צילום: אור גפן

עד שסוף סוף הגיעו האישורים הרשמיים לכך שהדוגמנית הלוהטת עדן פינס אכן נמצאת בזוגיות עם כוכב "365 ימים" האיטלקי סיימון סוסינה, השניים על פי הדיווחים הפרידו כוחות והחליטו על פרידה. במהלך שלושת החודשים האחרונים צצו לא מעט דיווחים ותיעודים של השניים מבלים יחד על קו ישראל - איטליה, כשבערב סילבסטר האחרון הם נתנו את האישור המיוחל והעלו תיעוד של נשיקת חצות. לאחרונה, אף טסה פינס למילאנו והצטרפה לבן זוגה הדוגמן בשבוע האופנה אך כעת נראה שהכל היסטוריה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Matthieu Jehanno (@matthieujehanno)

השניים ככל הנראה סיימו את מערכת היחסים בינהם בימים האחרונים ולראייה, הם הפסיקו לעקוב זה אחר זה ברשתות החברתיות - מה שלרוב מעיד על פרידה או לפחות משבר ביחסים. פינס, כפי שדיווחנו לכם רק אתמול קיבלה קמפיין גדול ויש לה הרבה עבודה בארץ, וייתכן כי מערכת יחסים בשלט רחוק פחות מתאימה לשניים וכרגע הם נמצאים בדילמה כיצד יתנהלו בהמשך.

הפרידה הנוכחית מצטרפת לגל הפרידות הגדול שהכה בביצה, לאחר שרועי סנדלר ואנה זק הפרידו כוחות, טיילור מלכוב ולירן דנינו במשבר כמו גם דנית גרינברג וברק חקמט ואלו רק השמות מהשבוע החולף.

עדן פינס
עדן פינס | צילום: סושיאל עדיקה