לא יהיה הריון בקרוב: רוסלנה רודינה חושפת עד כמה היא מושפעת מהמלחמה

רוסלנה רודינה חשפה את התחושות המורכבות איתן היא מתמודדת מאז השבעה באוקטובר, על היותה אמא ועל החוסר רצון כרגע להרחבת המשפחה

זמן צפייה: 04:05

היא אשת עסקים, רעיה ואמא במשרה מלאה ועדיין, רוסלנה רודינה מוצאת זמן לעשות את מה שהיא הכי טובה בו - לדגמן מול המצלמה. הבוקר, התייצבה הכוכבת על סט הצילומים למותג האופנה המוביל אליזבטה פרנקי, זאת העונה השניה. במהלך הצילומים שוחחנו עם רודינה על התקופה האחרונה והלא פשוטה שעוברת על מדינת ישראל ושמענו ממנה איך עוברים עליה החודשים מאז השבעה באוקטובר.

"אני חיה את היום כי אני לא יודעת מה יהיה מחר" סיפרה רודינה והוסיפה, "בתור אמא, אם לפני זה יכולתי לסמוך על אנשים שהיו לוקחים לי את הילד ומחזירים אותו אז פתאום אני מרגישה אחריות שהיא כפולה. אם הוא צריך ללכת לחוג אני אקח אותו, אני אחזיר אותו. הוא לא יסע עם אנשים אחרים. יש איזה חרדה שפתאום אתה אומר כאילו כל עוד הוא איתי הוא בביטחון מלא. אז זה התערער מהשבעה באוקטובר...וזה משהו שמלווה אותי, משהו שאני כל בוקר...".

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה | צילום: שי ארבל

עוד סיפרה על הסט כי ברוח התקופה ולמרות הבייבי בום השורר בביצה היא ובעלה איתי פז לא מתכננים להרחיב את המשפחה, לפחות לא בקרוב. לדבריה, זה לא זמן מתאים, ואולי אחרי המלחמה הם יעבדו על זה.