"זה לא היה נעים, זה פוגע": פרידה עוזיאל פותחת הכל על הפרידה מדיג'יי

כשבוע לאחר הפרידה מדיג'יי שארפ, פרידה עוזיאל התייצבה על סט הצילומים של מה שהיה אמור להיות קמפיין זוגי - לבד. לראשונה, סיפרה על ההחלטה לסיים את הקשר, ואיך זה הרגיש לקרוא את מה שחושבת עליה אמו של בן זוגה לשעבר

זמן צפייה: 03:52

זה היה יכול להיות רומן מהסרטים, דיג'יי שארפ ופרידה עוזיאל הציתו את הרומן מחדש בבית "האח הגדול" לאחר ניסיון שלא צלח בחיים האמיתיים והציגו זוגיות מורכבת, אבל אפשרית. במשך שבועיים וחצי מאז יצאה פרידה מבית האח הגדול כזוכה במקום השני, והשניים היו בשיא שלהם, היו צמודים ואפילו קיבלו קמפיין זוגי. אלא שהדיעות הלא חיוביות בלשון המעטה של אמו של שארפ על זוגתו החדשה, ריסקו לפני כשבוע את הקשר שלהם.

הבוקר, התייצבה עוזיאל על סט הצילומים של רנואר, מה שבתכנון המקורי היה אמור להיות קמפיין זוגי, ודיברה לראשונה על הפרידה הקשה מהאהוב שלה. "היינו ביחד, ועכשיו אנחנו כבר לא ביחד. אני חושבת שכל המדינה יודעת למה נפרדנו, כולם יודעים הכל כל הזמן" סיפרה בחיוך שמסתיר כאב. "זה לא היה נעים, פוגע, אבל אנחנו חזקות וממשיכות הלאה, לא סוף העולם" אמרה כשנשאלה איך זה הרגיש לקרוא את התגובות הקשות של אמו של דיג'יי, בהן כינתה אותה "השטן" ו"נסיכת הביוב של הדרום".

פרידה עוזיאל
פרידה עוזיאל | צילום: דובב אגמי

 

אם תהיתם, הפרידה הייתה החלטה של עוזיאל, שהגיעה למקום בו היא לא מוכנה לספוג יותר את היחס. "לא ניסינו לדבר פנים מול פנים" היא חשפה, וסיפרה כי לא הייתה שום תקשורת או ניסיון לשיח עם אמו של שארפ.

"את הסיבות ואת מה שהיה אני אשמור לי ולדיג'יי. מה שיודעים יודעים, זה לא תרם למערכת יחסים וזהו. אני לא אחיה בתחושת פספוס, מה שצריך לקרות קורה תמיד, זה יכול להיות 'להתראות' וזה יכול להיות "נתראה אחר כך", אין לי גלאי עתיד. כרגע זה מה שקרה ואני מחבקת את זה וממשיכה הלאה".

מה היא חשבה על הדרמה הזוגית של אמילי ושילה, ומה התוכניות שלה לעתיד? צפו בריאיון המלא בראש הכתבה.

פרידה עוזיאל
פרידה עוזיאל | צילום: דובב אגמי