אנה זק סירבה להתארח בהופעה של נועה קירל? הנה כל האמת

על פי הדיווחים נועה קירל הציעה לאנה זק להתארח בהופעה שלה בפארק הירקון אלא שזו לכאורה סירבה. כעת היא מסבירה מדוע היא לא תוכל להגיע

אנה זק, נועה קירל
אנה זק, נועה קירל | צילום: אינסטגרם

היחסים בין אנה זק ונועה קירל היו מורכבים בשנים האחרונות ונראה שדווקא בתקופה האחרונה השתיים שמו את המשקעים מאחור והולכות לקראת שלום. אחרי שאנה זק פרגנה לנועה בגמר האירווזיון והשתיים ערכו "סולחה" ועתידות להופיע יחד בפסטיגל הקרוב, נראה שיש מי שעדיין כנראה מנסים לסכסך. אחרי שההופעה של זק בלייב פארק ראשון לציון בוטלה, קירל שמתארגנת בימים אלו לקראת הופעת הענק השנייה שלה בפארק הירקון הציעה לזק להתארח אצלה על הבמה, אך בפרסום שנעשה בעמוד "חדשות הבידור" נכתב כי אנה זק "סירבה" להופעה משותפת.

נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023
נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023 | צילום: Corinne Cumming EBU

כעת, אחרי הסערה שהתעוררה והבניית המציאות כי זק לא מעוניינת להופיע עם הצ'ילבה לשעבר, חושפת אנה בעצמה וגם בידי אנשיה את האמת. "בהחלט רוברטו פנה אלינו בנוגע להשתתפותה של אנה במופע המדובר" נכתב בהודעה רשמית מטעמה של זק "בבדיקה ראשונית ביומן ציינו בפניו שאנה בחו"ל, ביקשנו להחזיר תשובה סופית אחרי שנבדוק אם אפשר להזיז את הקמפיין הבינלאומי לטובת השתתפות במופע - אך ללא כל הודעה מוקדמת גילינו בתקשורת ש״אנה זק סירבה״ וחבל". גם זק התייחסה לפרסום בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "שנספר להם שאני בסך הכל בעבודה בחו"ל בתאריך?" ותייגה את קירל.