פרסום ראשון: מריה דומרק ורועי קורנבלום שהכירו ב"אח הגדול" נפרדו!

כבר שש שנים, מאז שהכירו בבית "האח הגדול" שמריה דומרק ורועי קורנבלום ניהלו מערכת יחסים יציבה הרחק מאור הזרקורים. כעת השניים נפרדו ויצאו לדרכים נפרדות. פרסום ראשון

מריה דומרק, רועי קורנבלום
מריה דומרק, רועי קורנבלום | צילום: אינטסגרם

זוכרים איך אי שם ב-2018 כל מה שעניין אותנו זה סיפור האהבה שהתחולל בתוך בית "האח הגדול" בין הכוכבת מריה דומרק לדייר רועי קורנבלום  בעוד בן זוגה שבבית בועז יוסף שומר לה אמורים וכמהה לה? מאז עברו המון מים בנהר, וכוכבי הריאליטי פצחו בזוגיות יציבה הרחק מכל הדרמה וההמולה שבה התחילה.

כבר שנים שהשניים הספיקו להתייצב באירועים מתוקשרים, לככב באייטמים המסקרים כל צעד שלהם, לחוות מגיפה עולמית זה לצד זו, מגורים משותפים ועבודה יחד. אבל כעת, אחרי שש שנים השניים נפרדו! למרות שבשנים האחרונות הרבה פחות שמעתם על השניים, שבאמת בחרו בחיים יחסית אנונימיים ושקטים לעומת חבריהם לריאליטי נראה שבשקט האופייני להם, כל אחד הלך לכיון אחר, ובעוד קורנבלום פצח בקריירת פואטרי סלאם ברשתות החברתיות, גם דומרק החליטה לרענן את הקריירה המוזיקלית שלה והוציאה בסוף השבוע האחרון סינגל חדש ופרובוקטיבי במיוחד.

מריה דומרק ורועי קורנבלום
מריה דומרק ורועי קורנבלום | צילום: אור גפן

נכון לרגע זה השניים הסירו כל זכר לזוגיות מהרשתות החברתיות ואף הסירו עוקב זה מזו. הפעם האחרונה שנראו השניים יחד בציבור היה במאי בשנה שעברה, אז תועדו על ידי עדשת הפפראצי והציגו זוגיות צמודה בדייט צהריים מתוק. האם זה תעלול יח"צני להזנקת הקריירה חזרה או שינוי דרך משמעותי? נמשיך לעקוב.

דומרק אישרה את פרטי הידיעה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark)