"שכל אחד יעשה מה שטוב לו": נועה קירל בתגובה בלעדית מקפריסין לסערת התמונה בבגד ים

נועה קירל יצאה לחופשה בקפריסין רגע אחרי שנחתה מהאירוויזיון, ותמונה שלה בבגד ים הצליחה לעורר סערה. כעת היוניקורן מגיבה למטקבקים לראשונה

זמן צפייה: 10:30

גם כשהיא בחופשה נועה קירל לא מפסיקה לעבוד! הזמרת המצליחה שסיימה בתחילת השבוע במקום השלישי בתחרות האירוויזיון הנחשקת יצאה לנופש עם שתי חברות רגע אחרי שנחתה בישראל לאחר שהות של למעלה משבועיים בלירפול. למרות שהיא טסה ליהנות ולנקות את הראש, קירל המשיכה להתאמן גם בחופשה ואפילו התראיינה לתוכנית "העולם הבוקר" וסיפרה על החוויה המטורפת שעברה. בין הדברים שהתייחסה אליהם בפני חברי הפאנל הם התגובות הרבות והשליליות שקיבלה על התמונה שהעלתה בבגד ים, המבקרות את הרזון שלה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נועה קירל
נועה קירל | צילום: אינסטגרם

"אני מאוד מאמינה בזה שכל אחד יעשה מה שטוב לו, יאכל מה שטוב לו ויתאמן איך שטוב לו. במקרה שלי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד לפה או לפה אז זה בדיוק הרעשי רקע שדיברנו עליהם. לנטרל אותם" אמרה בהתייחסות לטוקבקים.

באמת עשית דיאטה או שזה בגלל האימונים?

"האירווזיון זו עבודה מאוד קשה אבל לא שונה מכל מה שעשיתי עד היום. האינטנסיביות היא אותה אינטינסיביות כמו שעבדתי על ההופעה בפארק הירקון אז רקדתי כל היום. אני אוכלת מלא, מי שמכיר אותי רואה, אני באה מבית מרוקאי שתמיד יש בו אוכל. אני אוהבת לאכול וזה נורא מצחיק אותי כי איך שנגמר האירווזיון ישר הלכנו לאכול וזה גם רץ ברשת שאכלתי המבורגרים וביקשתי בורקסים לשדה. תמיד השיח שלי הוא סביב אוכל וגם כששאלו אותי מה אני אגיד אם הייתי מנצחת אני רק אחשוב על מה אני אוכל אחר כך אז זה שיח שהוא באמת לא רלוונטי במיוחד לא היום. לא צריך להסתכל לצלחת של אף אחד אבל אם כבר נכנסו לצלחת אז מאוד טעים שם".

הייתה איזה הערה של יהודית באומן להורים שלך שלא תהפכי לאנורקסית 

"נראה לי שמבינים שההורים שלי שומרים עלי טוב מאוד ובכל רגע. היא עוברת משהו מאוד קשה אז היא מדברת משם מהכאב שלה וזה לגמרי מובן אבל זה ממש לא המקרה".