יד ראשונה מסלב: הכדור של מיקי ברקוביץ׳ והציור של ציון ברוך בהישג ידכם

עמותת "שמחה לילד" יצאה בקמפיין מכירה פומבית על מנת לסייע לילדים עם מחלות כרוניות, ומיטב הסלבס נרתמו לעזור. כעת תוכלו לרכוש פריטים ושירותים מהסלבס וגם לעזור לקהילה. בין הפריטים המוצאים למכירה: ציור של אנה פרנק פרי מכחולו של ציון ברוך, הכפית של מייקל ג'קסון שכופפה ע"י אורי גלר והאוברול של נטע ברזילי

זמן צפייה: 06:09

אם אתם רוצים לשחק בכדוסל המקורי שהוביל את מכבי ת"א לאליפויות מקומיות וגביעי אירופה עם חתימתו של מיקי ברקוביץ', או להכין קפה עם הכפית שאורי גלר עיקם למייקל ג'ורדון, עכשיו תוכלו לעשות את זה וגם, על הדרך, לסייע לילדים עם מחלקות כרוניות ומוגבלויות.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

ינון כהן מעמותת "שמחה לילד" מסביר: "עמותת "שמחה לילד" פועלת כבר קרוב ל-20 שנה ומלווה ומסייעת לילדים עם מחלות כרוניות קשות. הם מלווים את הילדים סביב האישפוזים בבתי החולים וגם לאחר מכן בקהילה עם חונך אישי צמוד. השאיפה שלהם היא להביא את הילדים להיות שווים בחברה. מאז הקורונה אנחנו מתמודדים עם רשימות המתנה מטורפות, ואין לנו את היכולת לקלוט את כולם לפעילות שלנו. אז יצאנו בקמפיין מדהים וכל האומנים נרתמו. זה ממש ריגש אותנו. אנשים תורמים לעמותה ומקבלים בתמורה לכך פריטים ותשורות מאמנים מובילים בחברה הישראלית".

כפית, מייקל ג'קסון, אורי גלר

פריטים נוספים שניתן לרכוש: קומיקס זבנג מקורי של אורי פינק, דפי תסריט של "קרובים קרובים", ופרטיטורה מקורית של יוני רכטר. מוזמנים להציץ בקטלוג באתר העמותה.