שפוי או לא? מירן בוזגלו בווידוי שישאיר אתכם בהלם!

מירן בוזגלו אירחה לראשונה בצילומי הקמפיין החדש שלה את בעלה מאור וארבעת ילדיהם. על הסט חשפה את השריטה הכי גדולה שלה בניקיון וגם חשפה מי מבין כולם הכי דיווה במשפחה

זמן צפייה: 06:15

חשבתם שאתם מכירים היטב את בני משפחת בוזגלו? ובכן, לא בטוח שאתם מודעים לפרט ההזוי הבא. לראשונה בחייהם, התייצבו בני משפחתו הגרעינית של מאור בוזגלו לקמפיין ראשון בהרכב מלא, עם אשתו מירן וארבעת ילדיהם למותג הניקיון טאצ'. אם חשבתם שאילנית לוי חולת ניקיון כדאי שתחשבו שוב, כי מירן, הפרזנטורית שנכנסה לנעליה של מלכת היופי לשעבר - ייתכן ושמה אותה בכיס הקטן.

בוזגלו, שמנהלת ביד רמה בית עם ארבעה ילדים בלגניסטים, התוודתה שהשריטה הכי גדולה שלה היא אקונומיקה, ואין יום שהיא לא מנקה את השירותים בבית. יותר מזה, היא תמיד מסתובבת עם בקבוק של החומר הכימי, בעיקר כשהיא יוצאת לחופשת ולא נמצאת בבית שלה. כשהוא יושב לצידה, הכדורגלן לשעבר ביקש לחדד ולהבהיר: "לא משנה לאן אנחנו הולכים, האקונומיקה זה הכי חשוב. בחיים לא נתקלתי במישהו שהולכת עם אקונומיקה בתיק".

משפחת בוזגלו
משפחת בוזגלו | צילום: אור גפן

עוד חשפו ההורים הגאים מי מבין ילדיהם הכי עוזר בבית ולחילופין מי עושה הכי בלאגן, מי הם כבר מסמנים כ"טאלנט" שגונב את ההצגה והאם יש מישהו שקיבל את חיידק הבמה? כל זאת וגם: ממי הם רוצים לבקש סליחה, בווידאו שבראש הכתבה.

משפחת בוזגלו
משפחת בוזגלו | צילום: אור גפן