נאור ציון מגיב לתקרית בבית הקפה: "חבל שלא שמים גבולות לאנשים כאלה"

בעקבות התקרית בבית הקפה בתל אביב, במהלכה תועד מתעמת ומקלל אדם אחר, נאור ציון משחרר התייחסות לתקרית שעוררה סערה. "באמת אולי קצת קיללתי אותו קללות קשות. תמיד מראים רק את החלק השני"

זמן צפייה: 03:04

הקומקאי והשחקן נאור ציון תועד בבית קפה כשהוא מתווכח ומקלל אדם אחר בבית קפה בתל אביב. במהלך האירוע שתועד מכמה זוויות והפך לויראלי ברשתות החברתיות, גידף ציון את הצעיר: "יא בן זונה אני אהרוג אותך. אתה זבל". והוסיף: "תן מכה נראה אותך. אם אני לא על תנאי אני הורג אותך".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

בהמשך העלה נאור ציון סרטון בו הוא מתייחס לתקרית, תחת הכותרת: "כל האמת על מה שקרה לי הערב זכות הציבור לדעת" ובו הוא סיפר שהאדם הצעיר מהסרטון התפרץ לעברו בבית הקפה והתחיל לקלל אותו בלי סיבה. "בהתחלה חשבתי שהוא צוחק איתי. הוא לא הפסיק, אז אמרתי לו שיילך ואם לא אני אזמין לו משטרה. הוא המשיך לקלל אותי ולאיים עליי איומים מטורפים".

נאור ציון
נאור ציון | צילום: צילום מסך

זו לא ההסתבכות הראשונה של נאור ציון עם עוברי אורח, והקומיקאי המצליח גם התייחס גם לתקרית הקודמת: "באמת אולי קצת קיללתי אותו קללות קשות מאוד, אז זה נראה כזה לא טוב רציתי הפעם להבדיל מהמקרה ההוא, שיראו מה היה. כמו הבן אדם שניגש אליי באמצע הרחוב. דרך אגב, אני עוד אחשוף את הרגע הראשון שהיה, זה פשוט עדיין בדיון משפטי ואני עוד לא יכול לעשות את זה. אבל יגיע הרגע שאני אחשוף את האמת".

כזכור, בדצמבר האחרון נאור ציון הורשע בתקיפה בעקבות מקרה שאירע ב-2018 ונגזרו עליו 150 שעות שירות ומאסר על תנאי.