"מכוכבת היפה והחנון לכוכבת של הקדוש ברוך הוא": זו הסיבה שבגללה סתיו קצין חזרה בתשובה

דיירת "האח הגדול" סתיו קצין המככבת בימים אלו על המסך אמנם נראית כמו הדבר הכי רחוק מדת וצניעות, אבל שתדעו שממש בשנים האחרונות היא חזרה בתשובה, וגם הספיקה לחזור בשאלה - וזו הסיבה

זמן צפייה: 03:48

דיירת האח הגדול סתיו קצין, שהופיעה לראשונה על המסך ב"יפה והחנון" הייתה בעברה דתייה, ואף סיפרה בתעודת הזהות שלה כי בזמן ששמרה שבת היא נהגה להתאפר מאחר ו"איפור דוחה שבת". למרות מה שאולי חלקכם חשבתם, קצין לא גדלה כדתיה, אלא בעקבות טראומה שקרתה לה היא החליטה להתחזק ולחזור בתשובה. כן כן, אחרי שהופיעה בריאליטי ב-2014 וחשפה לא מעט את גופה בפומבי, ואפילו למדה איפור ופתחה עסק של רקדניות "במינימום בגדים כשהוציאו לאנשים את העיניים" - היא החליטה לזנוח הכל ולחפש תשובה בדת.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה ב-2017 סיפרה על הדרך שעברה "מכוכבת ריאלטי ביפה והחנון 4 לכוכבת של הקדוש ברוך הוא ברוך השם!". קצין העידה על עצמה שתמיד רציתי לחזור בתשובה, ותמיד ראתה סרטונים ביוטיוב אבל אף פעם לא היה לה את האומץ. איפשהו במהלך 2016 היא התחילה לעבור תהליך קטן של חיבור לדת והתחילה לשמור שבת, הכירה את בעלה וביום בהיר אחד, אבא שלה, אליו היא הייתה קשורה מאוד נהרג בתאונת מצנח רחיפה בדרום אפריקה, מה שגרם לה לחזור בתשובה לחלוטין.

"התחלתי לשמור שבת לחלוטין לא יודעת למה. במקום שאני אתמרד, במקום שאתעצבן על הקדוש ברוך הוא. פשוט האמנתי שהכל לטובה. חזרתי בתשובה. תתחזקו אין עוד מלבדו הכל אמת כל התורה אמת" כתבה באותו הפוסט. כשהייתה בת 29, בחודש שמיני בהריונה השני בעלה דאז עזב אותה ובעקבות דיכאון אליו נכנסה היא החליטה לחזור בשאלה והשאר היסטוריה. היום תוכלו לראות אותה 24/7 מפזזת ברחבי הבית עם תחתונים וחזייה.

סתיו קצין
סתיו קצין | צילום: אינסטגרם
Whatsapp Image 2023 05 30 At 2
סתיו קצין נכנסת לבית האח הגדול | צילום: מיכאל טומרקין