החתונה מבוטלת: עומר נודלמן ובן זוגה נפרדו

כשנה אחרי הצעת הנישואים ועם לא מעט שמועות בדרך על פרידה, עכשיו זה רשמי. עומר נודלמן ובן הזוג עומר נפרדו וביטלו את החתונה

עומר נודלמן ובן זוגה לשעבר | צילום: אינסטגרם

בימים האחרונים נחשפנו לכמה מערכות יחסים חדשות בביצה שהגיעו לאחר פרידות מתוקשרות אבל כעת אנו מתבשרים על ביטול חתונה בביצה. קצת למעלה משנה אחרי הצעת הנישואים, שהתרחשה באוקטובר 2022, הדוגמנית עומר נודלמן ובן הזוג עידו ברינקר נפרדו.

נודלמן, שיתפה בחשבון האינסטגרם את ההודעה הרשמית וסיפרה: "ימים לא קלים עוברים על כולנו ואני יודעת שהסיפור האישי שלי מתגמד לעומת מה שוקרהב במדינה. בכל זאת החלטתי לשתף אתכם שעידו ואני נפרדנו" כתבה והוסיפה " פרידה מזוגיות ארוכה היא אף פעם לא דבר קל אבל בחיים כמו בחיים הזמן שעובר מביא איתו נחמה. אני באמת מאמינה שמה שהיה צריך לקרות קרה ושהכל לטובה".

עומר נודלמן ובן זוגה לשעבר | צילום: אינסטגרם

הפרידה, מגיעה אחרי כמעט שלוש שנים וחצי של זוגיות שבמהלכם ידעו לא פעם משברים. בפברואר האחרון, ארבעה חודשים אחרי הצעת הנישואים ועם שמועות באוויר על פרידה של השניים במהלכם נעלמה הדוגמנית מהרדאר, כתבה נודלמן בסטורי: "קמתי הבוקר עם לא מעט הודעות מודאגות שלכם, על לאן נעלמתי והאם הכל בסדר. תודה לכל מי שאוהב אותי, מקרוב ומרחוק, כל האהבה הזאת והדאגה שום דבר לא מובן מאליו. אלה רק ימים לא פשוטים שעוברים עלי ולוקחת פסק זמן לקבל החלטות, להתמודד ולהתחזק. מבטיחה שהכל בסדר אז לא לדאוג". מאז השניים חזרו להציג זוגיות צמודה ואפילו החלו בתכנוני חתונה. כעת מבשרת נודלמן כי התוכניות מבוטלות והשניים נפרדו כל אחד לדרכו.

הסטורי שהעלתה עומר נודלמן בו שיתפה על הפרידה | צילום: אינסטגרם