בזכות הלהיטים? פנינה רוזנבלום קיבלה קמפיין חדש – והיא גם תשיר בו!

פנינה רוזנבלום מוסיפה לרזומה שלה עוד תואר וכעת נבחרה לשמש פרנזטורית לאפליקציה, כאשר במסגרת הקמפיין תקליט שירים מקוריים ביצירה שלה אנחנו לגמרי מוכנים ללהיט הבא

בין השירים שנולדו עם מלחמת חרבות ברזל, קיבלנו כמה להיטים שישארו כאן איתנו למשך שנים. בינהם, גם שני השירים האייקונים שהוציאה פנינה רוזנבלום, שהחליטה להוסיף לרזומה התארים המכובד שלה גם את התואר 'זמרת'.

הדוגמנית לשעבר, אשת העסקים, בעלת קו מוצרי טיפוח וחברת הכנסת התחילה עם הלהיט "איפה אתם הייתם בשביעי לעשירי" ולאחר מתקפת הטילים מאיראן הוציאה את "איראן דונט שוט". כעת, היא מקבלת הזדמנות לעשות מהלימון לימונדה.

פנינה רוזנבלום

 

רוזנבלום נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של אפליקציית יאנגו דלי, ולרגל הפרסומת החדשה היא תקליט שירים חדשים באולפן "קולות" המזוהה איתה, שם הקליטה את הלהיטים הקודמים. זו הפעם הראשונה שפנינה תקליט במיוחד שירים לרגל פרסומת חדשה, ונאמר כי ניתן לפנינה חופש אמנותי מלא ביצירת השירים. בקליפים ישתתף גם הקלידן המפורסם מהשירים הקודמים והוא ישחק את העוזר האישי שלה. אז אם חשבתם שאין לכוכבת עוד שפנים בכובע, אתם טועים, ואנחנו כבר מחכים לראות מה יהיה הלהיט הבא.