"הרבה נישוקים ודיבורים עם הידיים": כוכב בוורלי הילס 90210 מסכם את החוויה הישראלית ב"גולסטאר"

הכוכב ההוליוודי איאן זירינג ששיחק בתוכנית המצליחה "בוורלי הילס 90210" הגיע לארץ להשתתף בהשקת העונה החדשה של הריאליטי "גולסטאר" בה לקח חלק. באירוע סיפר על החוויה לשחק על המגרש לצד הכוכבים הישראלים המחוספסים

זמן צפייה: 01:43

הכוכב ההוליוודי איאן זירינג שמוכר כסטיב מהתוכנית המצליחה של שנות התשעים, "בוורלי הילס 90210" הגיע לישראל השבוע כדי להשתתף באירוע ההשקה של "גולסטאר יוון" של HOT, לאחר שלקח חלק בעונה החדשה לצד הכוכבים הישראלים. בעונה ה-11 ולראשונה בתולדות התוכנית, שחקני הכדורגל המחוספסים והמקומיים קיבלו לקבוצת "זר", בדמותו של שחקן בינלאומי שהסכים להשתתף בתוכנית.

אחרי שנחת בישראל בשני האחרון ביקר זירינג בכותל המערבי ואף ביקר חיילים פצועים בבית החולים והיום התייצב הבוקר לצד שאר השחקנים באירוע כחול לבן ראשון שלו. אחרי שצעד על השטיח האדום, עלה גם לנאום על הבמה וסיפר על החוויה שעבר. "בשבילי לעשות משהו שלא עשיתי מעולם ברמה הזו היה אתגר. והייתי מוכן לאתגר, למרות שאני לא מדבר עברית מה שהיה משמעותי בשביל היה החוויה, שיתוף הפעולה והחברות שנוצרו וממשיכות דרך הרשתות החברתיות" סיפר זירינג והוסיף "אני מצפה לארח אותם בלוס אנג'לס".

כוכבי העונה החדשה של "גולסטאר"
כוכבי העונה החדשה של "גולסטאר" | צילום: רפי דלויה, באדיבות HOT

קובי סויסה, אחד מבדרני החבורה הפריע לו באמצע הנאום על הבמה וצעק "מה הוא אמר?" ועלה להביא לו מתנה, כשזירינג רק מתחנן בהלצה "בלי נשיקות ונגיעות בבקשה". עוד סיפר על החוויה להצטלם לצד החבר'ה הישראלים "שני האנשים שהכי לא הבנתי זה קובי, וחמימו שדיבר איתי הכי הרבה ואני הכי פחות הבנתי אותו. אבל הוא דיבר כל כך הרבה עם הידיים. אבל באמת הכרתי המון חברים ואני שמח להיות כאן ולתמוך בתוכנית ולתמוך בישראל".

עוד הגיעו משתתפי התוכנית, המאמנים שייע פייגנבוים וג׳ובאני רוסו, אלירז שדה, ליאם גולן, רז זהבי, דניאל יונה, ג׳קי מנחם, יוני ארליך, חמימו, אנדי רם, ליאור דיין, קובי סויסה, ירון ברלד ואלעד צפני.

איאן זירינג, אנדי רם
איאן זירינג, אנדי רם

 

ליאם גולן, אלעד צפני
ליאם גולן, אלעד צפני | צילום: רפי דלויה, באדיבות HOT

 

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל
ג'ובאני רוסו ומאיה פישל | צילום: רפי דלויה, באדיבות HOT