"חשכו עיני! סכנת נפשות": הבן של בר כהן הצית שריפה בבית

כוכבת "האח הגדול" בר כהן חשפה כי בנה ליאו בן הארבע שיחק עם מצית והדליק את הפח בביתם - מה שגרם לשריפה ובהלה גדולה. "אם הייתה נדלקת לו הפיג'מה היינו במקום אחר" אמרה והביאה סיטואציה שיכלה להיגמר אחרת לגמרי"

בר כהן ובנה ליאו
בר כהן ובנה ליאו | צילום: אינסטגרם

סוף שבוע לא רגוע בכלל עבר על כוכבת "האח הגדול" בר כהן, שחשפה בחשבון האינסטגרם שלה אתמול כי בנה הקטן ליאו בן הארבע שיחק עם מצית, שרף את הפח וגרם ללא מעט נזק ובעיקר פחד ובהלה. בעת ששהתה בחדר וליאו לא היה תחת השגחתה, החליט הילד לשחק עם המצית הארוכה של המטבח, התקרב לפח והדליק את השקית. בסטורי שהעלתה סיפרה כהן "אני יצאתי מהחדר וחשכחו עיני. כל העשן הגיע לקיר. סיפרה והוסיפה " אתן חייבות להרחיק מהישג יד אם יש איזשהי מצית בבית".

בר כהן
''שיחק עם המצית''. בר כהן | צילום: אינסטגרם

עוד הוסיפה כהן כי בנה הוא ילד טוב, מבין ולא נוטה לעשות דברים מסוכנים אך הפעם לא הפעיל שיקול דעת נכון. " אם הייתה נדלקת לו הפיג'מה היינו במקום אחר. זה סכנת נפשות, זה בלי לחשוב עושים את זה. היה בבית אש ברמה שאני חשבתי שזהו, הלך הבית. עזבו את הבית אם הייתה נדלקת לו הפיגמה לא הייתי כאן ולא הייתי יותר בסטורי לעולם".

סוף טוב הכל טוב ולמרות שגלאי העשן הופעלו וכהן הייתה צריכה לתפעל את הסיטואציה כששפכה מים על הלהבות, לא נגרם נזק לרכוש והכי חשוב - לא נגרם שום נזק לאף אחד. פעם הבאה בזהירות כן?

הפח שנדלק
הפח שנדלק | צילום: אינסטגרם

הבן של בר כהן
הבן של בר כהן | צילום: אינסטגרם