כבר לא מסתתרות: אודליה סויסה ובת הזוג שוב מבלות

אחרי שתי פרידות שנראו כסופיות, כוכבת "הישרדות" אודליה סויסה ובת הזוג ספיר סטדניק שוב מבלות - הפעם בחופשה באילת לצד ג'קי אזולאי ובן זוגה

אודליה סויסה וספיר סטדניק
אודליה סויסה וספיר סטדניק | צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם

אנחנו מודים שכבר קצת קשה לעמוד בקצב הפרידות והקאמבקים של כוכבת הריאליטי אודליה סויסה ובת הזוג ספיר סטדניק אבל נכון לעכשיו נראה שהן חזרו לבלות אחת עם השניה. אחרי שבאוגוסט האחרון כוכבת "הישרדות" עשתה סוף לשמועות והשיקה את בת הזוג החדשה שלה זמן קצר אחר אחרי הגירושים מבעלה, סויסה וספיר הספיקו להיפרד לפחות פעמיים, כשכל פעם זה נגמר בטונים קצת צורמים והכרזה פומבית - הסרת עוקב באינסטגרם. בשבוע האחרון השתיים זרקו רמזים לציבור כשהגיבו אחת לשניה על פוסטים בקבוצת פייסבוק סגורה לאמהות אבל אתמול, עשו סוף לשמועות כשהעלו תיעוד משותף מחופשה באילת.

כתבות נוספות:

אודליה סויסה, ספיר סטדניק
אודליה סויסה ובת הזוג ספיר סטדניק | צילום: אינסטגרם

סויסה וסטדניק מבלות בימים אלו בעיר הדרומית יחד עם עוד שני זוגות חברים, בינהם ג'קי אזולאי ובן הזוג שלה בני פרץ איתו גם הספיקה לעשות קאמבק לאחרונה. כל החבורה המאושרת העלתה רילז משעשע בו הם רוקדים, מחזיקים יחדים כשחלקם אפילו מתנשקים, ואפילו הייתה תמונה זוגית משותפת של אודליה וסויסה. החופשה, נערכת בסימן יום הולדתה של יוצאת הריאליטי, שחגגה השבוע 36 חורפים.

מטעמה של אודליה סויסה טרם התקבלה תגובה.

אודליה סויסה, ספיר סטדניק
אודליה סויסה, ספיר סטדניק | צילום: אינסטגרם