מזל טוב! מורן אטיאס ילדה בת בכורה: "עם או בלי בן זוג אני הופכת לאמא"

תגידו מזל טוב למורן אטיאס שהביאה לעולם בת בכורה. לאחרונה חשפה אטיאס כי היא מצלמת סרט המלווה את מסעה להפיכה לאם יחידנית, "זאת השנה המאושרת בחיי"

זמן צפייה: 27:56

הדוגמנית והשחקנית המוכשרת, מורן אטיאס, הפכה היום לאמא והביאה לעולם בת בכורה. רק לפני כמה ימים היא כתבה לעצמה איחול לשנה החדשה: "השנה שחלפה הבטחתי לעצמי שאגשים את עצמי כאמא. בלי תירוצים. עם או בלי בן זוג אני הופכת לאמא. בעזרת השם".

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moran Atias (@moranatias)

כתבות נוספות ממדור תרבות ובידור:

בריאיון שהעניקה ל-TMI, סיפרה מורן על התגובות שקיבלה לאחר שחשפה את הצעד האמיץ שבחרה לעשות: "כל כך הרבה נשים וגברים משתפים אותי ברצון שלהם ומודים לי שאני בכלל מדברת על העניין הזה. יכול להיות שמי שלא מסכים איתי לא כותב לי אבל סבבה, שלא יכתוב לי, אני לא צריכה ביקורת כרגע. אבל אני לא מרגישה את זה, אני מרגישה שזה דווקא משהו ששחרר את הפחד שלנו, איזה משהו אטום בחברה וגם בי כי אני הייתי אטומה לעניין הזה ואני לא רציתי לעשות את התהליך הזה ופתאום שמשהו השתחרר בי זה כנראה שחרר גם משהו באחרים".

אטיאס הביאה את בתה לעולם הבוקר (ד') בגיל 41, לאחר היריון מתוקשר. רק לאחרונה העלתה תמונות הריוניות ושיתפה על הסרט שהיא מצלמת המלווה את המסע שלה להפוך לאמא. לפני פחות משנה התארחה אטיאס אצל צחי קומה ב-'סלבריישן' ודיברה על חזרתה לארץ ועל האתגרים בקריירה כאישה מצליחה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebration-season-05-episodes-04-full' autoplay='0' credit='' desc='מורן אטיאס בריאיון לסלבריישן עם צחי קומה' poster='' kid='1_q34peagk' duration='']

בריאיון שהעניקה ל-TMI, סיפרה מורן על התגובות שקיבלה לאחר שחשפה את הצעד האמיץ שבחרה לעשות: "כל כך הרבה נשים וגברים משתפים אותי ברצון שלהם ומודים לי שאני בכלל מדברת על העניין הזה".