הסטורי המלחיץ של אור שפיץ: "כמעט נמחצתי הרגע למוות"

דיירת האח הגדול לשעבר, אור שפיץ, העלתה סטורי על סף דמעות בו היא מספרת על תאונה מפחידה שהיא עברה. לדבריה, נהג האוטובוס פגע ברכבה והמשיך לנסוע. "למה אני נראית כאילו דרס אותי אוטובוס? כי דרס אותי אוטובוס"

אור שפיץ
אור שפיץ | צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם

אור שפיץ העלתה סטורי רגע אחרי שעברה תאונה עם אוטובס. על סף דמעות היא מספרת: "אני לא יכולה יותר לסבול בכביש את ההתנהגות של חלק מנהגי האוטבוס".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

לדבריה של אור, הנהג המשיך לנסוע והאשים אותה: "אני פשוט כמעט נמחצתי כרגע ממש למוות ע"י נהג אוטובוס והוא פשוט נסע, לא איכפת לו, עפו לי חלקים מהרכב, אני הייתי בהלם, הוא פשוט המשיך לנסוע. אני עוצרת לידו ברמזור, אני אומרת לו, אתה שמת לב שכמעט מעכת אותי? הוא אומר לי, את מטומטמת? את לא רואה לאן את נוסעת, נכנס לי לנתיב, באהלן אהלן, כאילו מתעלם מזה שיש עוד רכבים חוץ ממנו בכביש. מתחננת אליו שיירד להחליף איתי פרטים, ומוצאת את עצמי יורדת ומפחדת באמת שהוא לא יביא איזה כף מרוב שזה פשוט לא היה אנושי"

אור שפיץ
אור שפיץ | צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם

הבוקר היא פרסמה עדכון: "נרגעתי. לפעמים מרוב שאני חווה דברים איתכם ואיתכן, אני מעלה סטורי במקום להתקשר לחברה טובה. לפעמים זה קצת אמוציונלי. הזדעזעתי לקבל כמויות של הודעות של מקרים דומים שקרו לכם ולכן עם אוטובוסים, ואני פשוט אומרת, וואו. המצב גרוע ברמות. לנהגי האוטובוס לא איכפת כי זה לא הרכב הפרטי שלהם, והכל באהלן אהלן. המצב חמור יותר ממה שחשבתי". ולבסוף הוסיפה הבטחה: "אני אגיש תלונה כי המצב חמור ממש".