"אתה קם בבוקר ורע לך": טל ברמן על האמת מאחורי הפרידה מאביעד קיסוס

אחרי עשרים שנות שידור משותפות, טל ברמן ואביעד קיסוס יפסיקו לשדר את תוכנית הבוקר שלהם ברדיו. כעת חושף ברמן את מה שהוביל לפרידה

טל ברמן
טל ברמן | צילום: רונן אקרמן

לפני כחודש הוטלה פצצה, וכרעם ביום בהיר הודיעו טל ברמן ואביעד קיסוס כי הם יפסיקו את תוכנית הרדיו המצליחה שלהם אחרי עשרים שנה של שידור. ברמן, התארח בפודקאסט "מחוץ לפריים" של רן בוקר ועשה סוף לשמועות בכל הנוגע לסיבה שבגללה הם נפרדים. "זה כמו גירושים" אמר "מערכת היחסים מתחילה להתדרדר והיא לאט לאט דועכת עד שמחליטים שדי. וגם אמרנו את זה באופן גלוי ברדיו – אף אחד לא מתגרש מרוב שטוב לו ואנחנו חושבים שזהו. זה מתבשל הרבה זמן, וזאת דעיכה הדרגתית ברמה האישית אגב וזה מה שקשה פה. כי התוכנית ברמה המקצועית מצליחה מאי פעם".

כתבות נוספות במדור סלבס:

"הילדים לא מרגישים את ההדרדרות ביחסים אבל" אמר בוקר כשברמן ענה לו: "אני חושב שחלקם כן, קצת. זה לא מאוד בא לידי ביטוי אבל מיטבי הלכת בסוף כן. אבל אתה יודע שאם אתה קם בבוקר ורע לך, וזה יותר קשה אפילו שדבר עובד ומצליח אבל אם רע לך וזה נמשך הרבה זמן וניסיונות שאתה עושה לשפר את זה לא מצליחים ועובר זמן ועוברות שנים שהדבר הזה גדל. לא הייתי רוצה להיות ילד שההורים נשארים בשבילו. בסוף גם ההורים הם בני אדם, יש לנו את החיים האלה פעם אחת אם אתה עושה משהו ולא נהנה מהעשייה שלו....וזהו יש תחושת הקלה התוכנית האחרונה צריכה להיות ב4.5 ואני חושב שיש הקלה".

טל ברמן ואביעד קיסוס
טל ברמן ואביעד קיסוס | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

"יש שאלות קשות לגבי העתיד. זו גם משכורת טובה, לא קשורה אגב למה שפורסם, אבל שמע לא נעים לי להרים לעצמנו אבל אם אתה נמצא בקודקוד של הפירדמידה של הענף אז למה שלא תתוגמל בהתאם? זה לא מכיס ציבורי. אנחנו יותר מכניסים מאשר מוציאים והכל בסדר העסק עובד. אני לא מתכוון לעזור את הרדיו, אני לא יודע איפה ומתי אבל אני אמשיך בזה".