אחרי שזכתה ב״פרס האקדמיה״: גל מלכה נפרדת רגע לפני הלידה

אחרי שהכריזה על הריון מרגש, גל מלכה שזכתה לאחרונה בפרס "שחקנית המשנה הטובה ביותר" בפרס האקדמיה לטלוויזיה, לוקחת הפסקה מהבמה

גל מלכה

אין ספק שזו אחת השנים המשמעותיות עבור השחקנית גל מלכה. היא כיכבה בסדרה המצליחה ״גוף שלישי״ ואף זכתה ביום שישי האחרון בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשחקנית המשנה הטובה על תפקידה שם כחן. היא הספיקה להיכנס להריון, לככב על הבמה בהצגה המצליחה ״סוף העולם שמאלה״ מתחילת מאי וכעת, היא לוקחת קצת מנוחה. אחרי לא מעט הופעות, בסוף השבוע האחרון התקיימה פריימירה למחזמר מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי, בתיאטרון חיפה, בבימויו של אודי גוטשלק, שם נפרדה מהבמה. בינתיים.

מלכה, שנמצאת בתחילת הריונה עלתה לבמה בפעם האחרונה לתקופה הקרובה, נפרדה בדברי סיום, איחלה להחזרת החטופים והציגה את השחקנית שתחליף אותה בתפקיד - גאיה גור ארי. אל תתגעגעו יותר מדי כי בסוף חופשת הלידה שלה, צפויה מלכה לשוב לבמה לתפקידה.

גל מלכה, בן רובין
גל מלכה, בן רובין | צילום: רפי דלויה

הגיעו לצפות ולהתרגש: אבי נשר שכתב את המחזמר בליווי משפחתו, שלראשונה צפה בהצגה ופגש את השחקנים הנרגשים מאחורי הקלעים, עומר נודלמן שהשיקה לראשונה את בן זוגה שון סימנוביץ׳, קובי אוז ובתו, רינה מצליח, רמי קלינשטיין ואלכס, רן דנקר שבא לצפות באביו אלי, הילה סעדה, אסף אשתר, קובי אושרת ואשתו, איתי הרמן(הצ'ייסר), יוסי נבסו, נועם חורב, מאיר תמם, טל גרושקא, דין הפנר, ליאור כלפון יחד עם בתו ועוד..

המחזמר, המבוסס על סרטו המיתולוגי והמצליח של אבי נשר, זכה לגרסת במה מצליחה בכיכובם של גל מלכה, שני ששון, אוולין הגואל, אלי דנקר, אבי גרייניק, יפית אסולין, רויטל זלצמן, רועי וינברג ,הראל ליסמן, נוי עזריה, דניאל חסין ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים בליווי תזמורת חיה על במה כשעל השירים אמון נועם חורב.

קאסט "סוף העולם שמאלה"
קאסט "סוף העולם שמאלה" | צילום: רפי דלויה

 

עומר נודלמן ושון סימנוביץ
עומר נודלמן ושון סימנוביץ | צילום: רפי דלויה

 

ליאור כלפון
ליאור כלפון | צילום: רפי דלויה

 

רמי ואלכס קליינשטיין
רמי ואלכס קליינשטיין | צילום: רפי דלויה