לא תאמינו כמה זמן לקח לעדן פינס להגיע ללוק המחרפן הזה

עדן פינס נסעה לאי הקסום מאוריציוס באפריקה להצטלם לקמפיין חדש, לא לפני שעמלו על המראה שלה שעות על גבי שעות

עדן פינס
עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה

בזמן שאתם מתרגלים שוב לגשם שחזר לרדת בארצנו, הדוגמנית היפה עדן פינס נהנית מהשמש החמה של מאוריציוס. הכוכבת המתולתלת, שנבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של מותג האופנה ADIKA, טסה לאי הטרופי שבאפריקה, בכדי לצטלם לקמפיין בגדי הים לשנת 2023 של המותג. עם כמה שזה נראה נוצץ, אל תרחמו יותר מדי על הרווקה הטרייה, מאחר והיא עבדה מאוד קשה כדי להגיע לרגע בו היא עושה פוזות מול המצלמה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

עדן פינס
למרות הקושי היינו מתחלפים איתה בשמחה. עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה

לאחר טיסה של עשר שעות ועצירה קטנה בדרך, הגיעו פינס והצוות לריזורט הכי יוקרתי באי. זמן קצר אחרי שהתמקמו, החלה הדוגמנית המקצועית בעבודה על הלוק שלה, שארכה שעות על גבי שעות. תופתעו לגלות שפינס ממש לא קמה ככה בבוקר, ועיצוב השיער שלה ערך כמעט שמונה שעות בהן קלעו את שיערה בצמות. את היום, העבירו צוות ההפקה בחלקים שונים של הריזורט, שטח המלון, בים ובבריכות השונות. ביום הצילום השני שייערך מחר הם יבקרו בשוק המקומי באי.

בכדי להתאושש מהמסע המפרך והעבודה הקשה, החליטה פינס לנצל את העובדה כי היא כבר עשתה את המרחק הגדול עד ליבשת הרחוקה, ולהאריך את השהות שלה לחופשת בטן גב בעוד כמה ימים ותהנה מזמן איכות עם עצמה. מיד לאחר חזרתה לארץ מתחילה פינס חזרות של הסרט החדש "מימונו של מפצל הדירות" שמביים דובר קוסאשווילי.

עדן פינס
מעוררת קנאה. עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה
עדן פינס
עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה