אחרי התגובה של לירז הגיע תורו של אליקו: "שומר על שתיקה - ויש לזה סיבה"

יממה אחרי התגובה הראשונה של לירז ארז על הסכסוך המתוקשר עם הארוס לשעבר, גם אליקו מעלה התייחסות וכותב לעוקבים "כל מה שפורסם אודות הפרידה הוא לא נכון ושקרי" ומוסיף "אפילו באגדות אין אהבה כזו"

אליקו והחברה לירז ארז

הדרמה המתחוללת בין שדרן הרדיו אליקו כהן וארוסתו (לשעבר?) לירז ארז ממשיכה להתפתח ואחרי שאתמול הייתה האמא הטרייה הראשונה להגיב על כל השמועות והדיווחים על הפרידה ואופייה, הגיע תורו של הרווק הטרי לעשות סדר בשמועות ואף לרמוז על דברים אותם הוא מעדיף כרגע לשמור בסוד.

"אני יודע שכולם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד, ואני שומר על שתיקה - ויש לזה סיבה" כך כתב והוסיף "יש לי הרבה מה לספר, אבל אני בוחר שלא מפאת כבוד לאהבה שלי ולג'ון הנסיך. רק אגיד דבר אחד, שיהיה ברור לכולם, כל מה שפורסם אודות הפרידה הוא לא נכון ושקרי. לא שהתקשורת אשמה חס ושלום. 'המקורבים סיפרו' - אני מכיר את זה מצוין. מקורבים שמספרים סיפור הפוך מהאמת. אז בקשה קטנה לי לכל מי ששופט או בחר צד - אין שום צד".

לירז ארז, אליקו
לירז ארז, אליקו

 

"אני ולירז באותו הצד. כן, הצד של האהבה", הוסיף אליקו "לירז, אני אוהב אותך בדיוק כפי שאת אוהבת אותי. ג'ון שלנו זכה בהורים אמיצים לכל החיים, אז לפני שבת, אאחל לכולם תמיד שנהיה דל בדל. מי יכול בכלל להבין את מה שיש לנו בלב? אפילו באגדות אין אהבה כזו".

כזכור, אתמול העלתה ארז פוסט דומה לאחר שנטען כי השניים נמצאים בתהליכים עם עורכי דין, הצפויים לפסוק הסכם משמורת משותפת על בנם בן השלושה שבועות ג'ון. "בימים האחרונים יש אינסוף שמועות ואין סוף של דיבורים סביבי וסביב האבא של הבן שלי ואני להבהיר" כתבה בסטורי, "לא רבנו, ובטח לא סביב צ'קים, לא היו שום צעקות בינו לבין אמא שלי וכל מי שרציתי שיגיע לברית הגיע. אני ואלי נפגשנו הבוקר והחלטנו שאנחנו נסדר את כל המחלוקות ביננו יחד ובטח לא בבית משפט!".

עוד כתבה: "האהבה שלנו ענקית ומהיום הראשון הייתה פיצוץ ומפה אנחנו נחליט מה אנחנו עושים הלאה. טובת הילד תמיד תהיה במקום הראשון. אני אוהבת אותך אלי וגם אם נפרדות דרכנו אתה האבא של הבן שלי ותמיד תהיה חלק מחיי. אין שום סיבה שהבן שלנו יפתח גוגל ויראה שקרים ושמועות". לסיכום הכריזה לירז "בבקשה מכולם, תניחו לנו, תנו לנו אוויר. אנחנו בני אדם וגם לנו מותר לריב, לטעות, להיפרד להשלים לאהוב ולסלוח. תנו לנו להיות הורים הכי טובים לבן שלנו".