סוף לסכסוך? ספיר בורגיל ואברהם אקלום התחתנו - שניר ושי הגיעו לכבד!

איזה מרגש! ספיר בורגיל ואברהם אקלום שהכירו בעונה הקודמת בבית "האח הגדול" יינשאו הערב ויהפכו לבעל ואישה. האם האח שניר בורגיל ואשתו שי לי עופרי הנמצאת בהריון מתקדם יגיעו לחגוג איתם לאור הסכסוך המתמשך?

זמן צפייה: 00:21

קצת למעלה משנה לאחר שהכירו בבית המתועד במדינה, ספיר בורגיל שנכנסה על תקן אחותו של שניר בורגיל בעונה הקודמת של "האח הגדול" תינשא הערב לבחיר ליבה אותו הכירה בריאליטי, אברהם אקלום וזוהי החתונה השנייה שנרקמה בעונה, זאת לאחר שאחיה שניר מצא אף הוא אהבה בבית עם שי עופרי, והשניים אך מצפים לילד ראשון שעתיד להגיע ממש בכל יום.

כזכור האחים לבית בורגיל שנכנסו בסכסוך לריאליטי, הספיקו להשלים ואף שוב לריב לא נמצאים היום ביחסים, אבל למרות שספיר לא הגיעה לחתונת אחיה, הוא ואשתו כן הגיעו לכבד  בנוכחותם למרות שהיום זהו גם תאריך הלידה המשוער של עופרי. אחרי שרבים תהו האם יהיה מפגש פסגה אכן זה קרה - והמשפחה התאחדה!

שניר בורגיל, שי לי עופרי
שניר בורגיל, שי לי עופרי | צילום: אור גפן

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-part-166-2408272231' autoplay='0' credit='' desc='האיחוד המרגש בין ספיר לשניר ושי' poster='' kid='1_zbyz9v4t' duration='9']

ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום | צילום: שלומי ביטון

הערב, הגיעו לגן האירועים 58 בצומת ירקונים מעל אלף איש שנהנו מהאוכל בניצוחו של יוסי שטרית ומחתונה בהפקת סינגה. על עיצוב השיער מופקד ליאל קוצרי החבר של בורגיל מהאח הגדול. על האיפור - המאפרת דורין אונגר. במהלך האירוע תחליף ספיר שלוש שמלות בסגנונות שונים של המעצבת הישראלית הבינלאומית ג'ולי וינו.

מלבד בורגיל ועופרי, עוד התייצבו החברים הטובים מהביצה זוכת העונה שלהם יובל מעתוק, בר כהן ואליאב טאטי שמצאו אף הם אהבה ב"אח הגדול", דניאל ציוני, דרור קונטנטו, אורן להב, האח הגדול רועי עוז ודנה אדרי, שיר צרפתי, אתי ייטב, ניקול אורי בוטביניק, אורי כהן, ליאל קוצרי, אירה דולפין, רון יוחננוף, לין אלפי, אורי נגר, דודו כהן מינוס 30 קילו ועוד.

יובל מעתוק
יובל מעתוק | צילום: אור גפן
ליאל קוצרי
ליאל קוצרי | צילום: אור גפן
אליאב טעטי, בר כהן
אליאב טעטי, בר כהן | צילום: אור גפן
אורי נגר, לין אלפי
אורי נגר, לין אלפי | צילום: אור גפן
ניקול אורי בוטביניק ואורי כהן
ניקול אורי בוטביניק ואורי כהן | צילום: אור גפן