"הרגשתי שאני לבד בעולם הזה": נסרין קדרי בוידוי מרגש על התקופה המורכבת

שבע שעות בלבד לאחר שגילתה שהיא ובעלה רום שמיר מצפים לילד ראשון, נסרין קדרי הבינה שכל העולם נחשף לבשורה. "פרכסתי בהריון" היא שיתפה וחשפה את רגעי המשבר שחוותה

זמן צפייה: 01:30

לפני כמעט שנה, ארבעה ימים בלבד אחרי שהופתענו לגלות כי הזמרת המצליחה נסרין קדרי בת ה-36 התארסה לבן זוגה רום שמיר (23) דיווחו אתרי הבידור כי השניים נמצאים בעיצומו של הריון ראשון. לעומת רוב הפעמים בהן הכוכבות מכריזות בעצמן על ההתרחבות המשפחתית המרגשת, הפעם זה פורסם ללא שליטתם של השניים, דבר שהותיר בזוג המאורס הלם רב. רגע לפני שיעלה הדוקו ריאליטי החדש של קדרי  ב-HOT בידור "נסרין אגדה", היא התייצבה באירוע השקת הסדרה וחושפת הצצה לאיך הרגשו כשהבשורה הופצה כ-7 שעות בלבד לאחר שהם עצמם גילו על ההריון.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נסרין קדרי, רום שמיר
נסרין קדרי, רום שמיר | צילום: ניר פקין

עוד לפני שלעובר בכלל עוד היה דופק, ועוד לפני שהם בכלל סיפרו למשפחות, נסרין קדרי ושמיר גילו ברשתות החברתיות כי הדבר הכי פרטי שלהם מפורסם בכל מקום. "אני עשור בקריירה הזאת, אין לי שום בעיה שמדברים עלי, אין לי שום בעיה עם כתבות, טוקבקים. אני יכולה להתמודד ולהעביר את זה ככה. אבל פה, די, מספיק" אמרה קדרי. בעלה רום הוסיף "נסרין לקחה את זה מאוד קשה באיזשהו שלב היא פשוט התעלפה. נכנסתי ללחץ ולא ידעתי מה לעשות. התקשרתי לאמבולנס".

קדרי חשפה את רגעי האימה כשסיפרה: "מד"א היו אצלי בבית. אני פרכסתי כשהייתי בהריון. אני הייתי פשוט אבודה. הרגשתי שאני לבד בעולם הזה. כולם, כשעדיין אין לילד דופק בכלל בבטן פשוט מעלים את הפוסטים האלה. אני כל כך רציתי להתרגש ולחכות לרגע הזה ולהגיד אחרי ארבעה - חמישה חודשים עד שאני ארגיש שהוא בריא ובסדר, כשיש לו דופק, שהוא מוגן. תנו לו".

באוקטובר האחרון השניים הפכו להורים, כשהביאו לעולם בבית החולים אסותא באשדוד את בנם הבכור ריף עמיאל. למרות שעברו רק חמישה חודשים השניים לא פוסלים להרחיב בקרוב שוב את המשפחה, ונסרין אגב תשמח לבת נקבה. בהצלחה.