רגע אחרי לידה: נויה והדר חושפות את האמת מאחורי ההשקות הנוצצות

חודשיים אחרי הלידה התאומות נוי והדר קרקו הגיעו לאירוע השקה נוצץ אך הקפידו לחלוק עם העוקבות את הצד הפחות זוהר של המציאות

נויה והדר קרקו
נויה והדר קרקו | צילום: רפי דלויה

התאומות נויה והדר קרקו רגילות לעשות הכל יחד. הן נולדו יחד, העבירו חיים שלמים זו לצד זו, התארסו במקביל ואף ילדו בהפרש של כשבוע וחצי אחת מהשניה. תוך שהן מנסות להתרגל לשגרת החיים החדשה כאמהות בעצמן לתינוק קטן שתלוי בהן, הן מציגות גם את הזווית הפחות מחמיאה של עולם הסלבס הנוצץ.

כתבות נוספות במדור סלבס:

השתיים הוזמנו אתמול לראשונה מאז הלידה לאירוע השקת סדרת הסמקים של המותג PIXI בקפה אירופה, ולמרות שלמראית העין נראה שהן הגיעו מתוקתקות וקורנות הן הקפידו לחלוק עם העוקבות שלהן באינסטגרם את האמת. "השקה ראשונה אחרי לידה. חייבות לשתף אתכן שהתארגנות לא הייתה קלה, לקח לנו המון זמן לבחור מה ללבוש, כי הגוף שלנו עוד לא חזר לעצמו והאמת? שזה ממש בסדר. אז נכון יש לכל אחת מאיתנו כמה ק״ג עודפים אבל אנחנו מקבלות כל קילו וקילו באהבה כי הבאנו חיים לעולם וזה מה שחשוב בסיפור הזה" כתבו לצד תמונות שלהן מהפרופיל, שנראות הרבה יותר ריאליות לאימהות אחרי לידה. "הנה מראות לכן איך הכלללל זה עניין של זוויות צילום, ובחירת בגדים נכונה. ולמה אנחנו משתפות אתכן בזה? כי זה חלק מהחיים, זה טבעי, ככה נראות בנות חודשיים אחרי לידה".

נויה והדר קרקו
המציאות. נויה והדר קרקו | צילום: אינסטגרם

עוד סיפרו באירוע שהאמהות זו חוויה מטורפת וכל יום בבוקר הן מדברות אחת עם השניה על איך זה להיות אמא וכי זו אהבה שהן לא הכירו קודם - ממש התגשמות חלום. נויה סיפרה בארוע כי הדר אמא לחוצה ברמות ותמיד דואגת. הן לא משחררות לאף אחד את הילדים ואפילו סבא וסבתא לא עושים בייביסיטר.במקום זה הן מצאו פיתרון יצירתי והן שומרות אחת לשניה על הילדים, אפילו 6 שעות אם צריך.

נויה והדר קרקו
נויה והדר קרקו | צילום: רפי דלויה