"צוחקת ובוכה": כך הגיבו בני המשפחה והחברים לאירוסים של טליה ושחף

טליה עובדיה קיבלה סוף סוף את הצעת הנישואים המיוחלת מבן זוגה שחף רז אותו הכירה בבית "האח הגדול" וכעת הם חושפים כיצד הגיבו בני המשפחה והחברים. הכינו את הממחטות

טליה עובדיה, שחף רז

אחרי שנה של מערכת יחסים שנרקמה אל מול מיליוני צופים ב"אח הגדול" נראה שטליה עובדיה זכתה בכל הקופה. אחרי שניצחה את העונה וזכתה במיליון השקלים היא זכתה גם בסיפור אהבה מהאגדות שמסתיים (או בעצם רק מתחיל) בחתונה. אתמול התבשרנו כי אחרי הרבה דיבורים והבטחות זה סוף סוף קרה, כששחף רז בן הזוג שלה כרע ברך, שלף טבעת מעוטרת יהלומים בשווי מוערך של ארבעים אלף שקלים והציע לטליה להיות לו לאישה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

השניים, שלא ישר חשפו את הבשורה המרגשת ברשתות החברתיות החליטו קודם לערוך שיחות וידאו מקדימות עם האנשים החשובים להם, כשהציגו להם את האצבע מעוטרת בטבעת שמסמלת את עליית היחסים בינהם. עובדיה, שיתפה תיעוד מהרגעים המרגשים בהם אהוביהם מגלים על החדשות הטובות וההתרגשות בהחלט גדולה. "ראיתי את הסרטון הזה בלופים וצוחקת ובוכה ומתרגשת כל פעם מחדש. אנחנו מתחתנים!".

@taliaovadiaaFor life.♬ original sound - Talia Ovadia

מלבד הסרטון העלו השניים תמונה של כפות הידיים שלהם יחד עם הכלב המשותף, וטבעת האירוסים החדשה. בכיתוב התמונה כתבו "לכל החיים" ואנחנו רק מתפללים שזה יהיה נכון. שיהיה בהצלחה!

טליה עובדיה, שחף רז
טליה עובדיה, שחף רז | צילום: אינסטגרם