"לא חשבתי שאהיה שוב בזוגיות": אליקו מדבר על בת הזוג החדשה הצעירה ממנו ב-25 שנים

השדרן אליקו חשף בערב השנה החדשה כי הוא בזוגיות חדשה וכעת הוא מדבר על חברתו החדשה הצעירה ממנו ב-25 שנה ומתוודה "אין גיל לאהבה"

זמן צפייה: 11:15

רבים הופתעו לראות את הסטורי שפרסם שדרן הרדיו אליקו בערב השנה החדשה, אז שיתף תמונה שלו אוחז ידיים עם בת זוג חדשה לצד הכיתוב "מצאתי את שאהבה נפשי". זוהי הזוגיות הראשונה הפומבית של אליקו מאז הגירושים מאשתו לפני שלוש שנים אבל לא זה הפרט המפתיע שהצליח לעורר הרבה תגובות – אם כי פער הגילאים בין השניים העומד על כ-25 שנים.

השדרן התארח היום (שני) בדו"ח היומי עם קובי מחט ודיבר על התגובות הרבות שקיבל בימים האחרונים על הזוגיות החדשה. "לאהבה אין זמן, מקום או גיל. אני יכול לפגוש בחיים אנשים שהם גדולים בגיל אבל קטנים בראש ואתה יכול לפגוש את ההפך הגמור וזה מה שקרה לי".

"אחרי הגירושים, כמעט שלוש שנים יצאתי בהצהרות ואמרתי שאני לעולם לא אהיה בזוגיות, וחשבתי שגם אם מישהי תגיד לי שהיא אוהבת אותי אני אגיד לה שהיא שקרנית. אבל אז פגשתי מישהי מהממת, חכמה מאוד מיוחדת שפתחה לי את הלב בלי שנתתי לה מפתח" שיתף. ומה לגבי פער עולמות התוכן והשיח בין גבר בשנות הארבעים לחייו לבין בחורה בת 18? גם לשאלה הזאת אליקו הגיע מוכן וטען, "אנשים צעירים ב-2023 בונים קריירה, מנהלים חברות ומשלמים משכורות לאנשים בגילאים הרבה יותר מבוגרים מהם. היום אנשים צעירים יודעים הרבה יותר ממה שאנחנו ידענו כשהיינו בגיל שלהם. אין אישיו כשלבבות נפתחים. לאנשים יכולות להיות דעות אבל אותי כבן אדם זה לא מעניין".

אם תהיתם, השניים הכירו ליד מקום העבודה של זוגתו החדשה, לירז ארז. "הכרנו באופן נורא אקראי באמצע שום מקום. התחלנו להתכתב ולקח לנו כמה חודשים להבין מי אנחנו ומה אנחנו עד שנפגשנו. כשזה קרה היו זיקוקים וניצוצות". איך המשפחה שלה הגיבה אתם תוהים? ובכן, אליקו התחמק באלגנטיות מהשאלה המעניינת וענה "זה שלהם. אני לא רוצה לדבר בשמם. מבחינת המשפחה שלי הם אוהבים אותי ויודעים מי אני באישי ובמקצועי ולאהבה אני לא אומר לא".