עושה סוף לשמועות: האם השיר החדש של רועי סנדלר נכתב על הפרידה מאנה זק?

אחרי שהוא הוציא שיר הנקרא "שמועות" ומדבר על פרידה, שיצא בתזמון מעניין בסמוך לפרידה מאנה זק, רועי סנדלר עושה סדר בדברים ומספר על מי ועל מה נכתב השיר

אנה זק ורועי סנדלר

בתחילת השבוע ולרקע הפרידה המפתיעה מאנה זק, הזמר רועי סנדלר הוציא שיר חדש בשם "שמועות" הוא יצר עם רון ביטון, ומילות השיר לא יכלו שלא לאותת לכולם דימיון לאקסית הטרייה. "את לבושה פחות אבל יוצאת יותר, אכלת סרטים עלי עכשיו על אחד אחר" הוא שר בסינגל החדש, "עדיף לא תתני לי סימן, מזמן כבר נגמר לי הזמן איתך" והמשפט שהכי "הסגיר" הוא "מה עשית מהומה מה, תחזרי למאמא".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אנה זק ורועי סנדלר
בימים יפים. אנה זק ורועי סנדלר | צילום: אינסטגרם

לאחר שקיבל תגובות רבות על החוסר רגישות לסיטואציה ולעובדה שהוא משתמש בפרידה ובשמה והפופולריות של זק כדי לקדם את קריירת השירה שלו הוא החליט להגיב ולהסביר את צירוף המקרים. "אני מאוד מעריך את הקהל שלי ותמיד האמתי בשקיפות מלאה" כתב ואמר "קראתי חלק מהתגובות וחשוב לי להבהיר כי 'שמועות' נכתב לפני המון זמן. שהמילה פרידה עוד לא הייתה בלקסיקון שלי" עוד הוסיף ואמר "כשייכתב שיר אישי על המערכת יחסים שלי אתם תהיו הראשונים לדעת. עד אז חשוב לי להדגיש שאני מעריך ומוקיר את הקשר שהיה לנו והפרידה עברה בצורה מכבדת של שני הצדדים". ואף העלה צילום מסך מחדר החזרות מתאריך השישה ביוני.

רועי סנדלר
רועי סנדלר | צילום: אינסטגרם