גירל פאוור: סלבריטאים בקמפיין למען העצמה נשית

דנה פרידר, אגם רודברג, חן אמסלם ואפילו נחמה ריבלין נרתמו לקמפיין חדש וחשוב למען העצמה נשית

זמן צפייה: 01:20

בשנה האחרונה מעמד האישה עמד במרכז סדר היום מסיבות רבות, העסיק את התקשורת והציף את הרשת. לפעמים אנחנו שוכחים, שאי השיווין המגדרי מתחיל כבר בילדות. על כן קמפיין חדש בהשתתפות סלברטאים מהשורה הראשונה, דואג להזכיר לנו כמה חשובה העצמה נשית כבר בגיל צעיר.

ערוץ הילדים השיק  אתמול קמפיין להעצמת בנות, תחת הכותרת: ״רוצה שווה = יכולה״. שמטרתו עידוד לשוויון מגדרי בקרב הילדים. בערוץ שואפים לחזק ילדות על מנת שתרגשנה שוות ותדענה שיש להן את הזכות והגיבוי לעמוד על שלהן. הקמפיין נועד לחזק ילדים, להאמין ולתמוך בשוויון מגדרי.

אשת הנשיא נחמה ריבלין נרתמה למטרה
אשת הנשיא נחמה ריבלין נרתמה למטרה

עשרות רבות של מובילי דעה נרתמו לקמפיין והגיעו והצטלמו עם הסימן המייצג שלו =. בין המשתתפים: אשת נשיא המדינה נחמה ריבלן,השרה גילה גמליאל שהצטלמה עם שתי בנותיה, ח״כ מירב מיכאלי. שרון כידון ובתה, אופירה אסייג וילדיה, גיל ריבה וילדיו. אושיית הרשת אשלי וקסמן בקשי, השדרנים טל ברמן ואביעד קיסוס, גורי אלפי, שירלי בוגניםריטה, אוולין הגואל, סנדרה רינגלרירדן הראל, שרי גבעתי. דנה פרידר, אגם רודברג, הילה קורח, כוכבת מטומטמת שני קליין, יאנה יוסף, חן אמסלם, מיה דגן, מור סילבר ורבים נוספים.

סלבריטאים רבים למען העצמה נשית
סלבריטאים רבים למען העצמה נשית

כל התמונות מאחורי הקלעים של הקמפיין בוידאו

בלי ציניות. אביעד קיסוס
בלי ציניות. אביעד קיסוס
מיה דגן והבת אמליה
מיה דגן והבת אמליה
חן אמסלם. רוצה, שווה = יכולה
חן אמסלם. רוצה, שווה = יכולה
מור סילבר למן שיוויון מגדרי
מור סילבר למן שיוויון מגדרי

✨ רוצה שווה יכולה - קמפיין העצמת בנות לשוויון מגדרי ✨ קטע מתוך הקליפ של הקמפיין החשוב הזה!??? ״אל תפחדי לשמוח כי יש בך כוח להיות הכל..״ תשמחו תאמינו בעצמכן תחלמו תשאפו והכי חשוב תגשימו תעשו ותצליחו כי אתן יכולות לעשות הכל!!? הלוואי ויגיע השוויון ?? אהובה יקרה את מדהימה!! ביצוע מהמם! ואת בכלל השראה ענקית, ללא ספק הכי מתאימה לקמפיין הזה את דמות להערצה ומודל לחיקוי, אחת ויחידה!❤? #שירימימון #מלכה #רוצהשווהיכולה #ערוץהילדים #תאמינובעצמכן #אוהבתככ #shirimaimon #shirimaimon1 @shirimaimon1

A video posted by Shiri Maimon Lovers ?❤️? (@shiri_maimon_lovers) on

בשבועות האחרונים אני יותר ויותר גאה (תרתי משמע?) להיות חלק ממשפחת ערוץ הילדים, ולהנחות במקום האמיתי שנותן מקום לילדים להיות מי שהם. כשנכנסתי לערוץ אנשים הרימו גבה על איך מנחה מחוץ לארון יתקבל אבל ערוץ הילדים הוכיח לכולם שזה בסדר ויותר מזה, שידר לראשונה בישראל סיפור שעוקב אחרי תהליך יציאה מהארון של נער מתבגר בתיכון. אז ערוץ הילדים ממשיך להיות המקום האמיתי שמעביר מסרים אמיתיים וחשובים, והפעם, קמפיין העצמה לבנות- אתן יכולות ולפעמים הרבה יותר טובות. #רוצהשווהיכולה @instakidstv

A photo posted by Tom Baum / טום באום (@tombaum) on

קרדיט צילום: נוי ערקובי