מי שהופיעה בסרטון הסקס של גילי מוסינזון מדברת

דניאל הולצמן שהופיעה בסרטון הסקס שהסעיר את המדינה, התראיינה לעיתון וסיפרה כמה היא שבורה, הרשת סוערת ותוקפת

זמן צפייה: 00:25

חשבנו שחודש אחרי שהגיח לעולם סרטון הסקס של גילי מוסינזון, הוא יעלם לנו מהראדר, אבל ההיפך הוא הנכון. הסרטון ממשיך להכות גלים, הפעם מכיוונה של דניאל הולצמן המככבת גם היא באותו הסרטון. הולצמן בת ה-23, התראיינה ל"7 ימים" של ידיעות אחרונות שייצא מחר. הבוקר קודם הראיון בעמוד האחורי של העיתון, שם היא סיפרה: "היה שלב שהתפרקתי", עניין שעורר סערה ברשתות החברתיות עם טענות תוקפניות נגד אותה הולצמן.

גילי מוסינזון
צילום:מתוך ידיעות אחרונות

בין הטענות הזועמות ברשתות החברתיות היה מי שטען: "היא עושה קים קרדשיאן, בזכות סרטון סקס היא פורצת לתודעה". בפוסט נוסף נכתב: "זה כבר יותר מהזוי...מכירים את דניאל הולצמן? לא!!! גם אני לא הכרתי עד הבוקר כשפתחתי עיתון. אז בנוסף לסיפור שרון פרי, עליו הבעתי את דעתי, הנה חיזוק לדעה, הן מחפשות פרסום נטו!!! ומה יותר טוב מאשר לפנות לז׳אנר מעל גילאי 18. שימו לב לשורות המודגשות".

מנגד, גם היו מי שיצאו להגנתה וכתבו כי "כל אחד מתמודד עם דברים אחרת", "אל תשפטו אותה" ועוד. נזכיר כי בחודש אוגוסט פרצה סערה בעקבות סרטון סקס של כוכב מוכר שהופץ ברשתות, יממה לאחר מכן, מוסינזון הודיע, קבל עם ופייסבוק, כי הוא זה שמככב בסרטון. אז פורסם כי לצידו מככבת אותה הולצמן, מה ששם אותה באור הזרקורים באותה תקופה, ועכשיו היא חוזרת אליו עם אותו ראיון.

גילי מוסינזון מסר בתגובה לעניין: "הכתבה מוכנה כבר חודש. זה שיקולי חגים נטו של ידיעות. בלי קשר, לאנשים, זכותם של אנשים לדעה. מאחל לכל אחד ואחד מהם בהצלחה". דניאל הולצמן בתגובה: "אין תגובה".

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן