רגע אחרי שזכתה ב"האח הגדול": זה הצעד המטורף של גל רובין

פחות מ-24 שעות אחרי שקטפה את המקום הראשון בגמר הגדול והוכתרה כזוכה של "האח הגדול" 2026, הכוכבת התייצבה בסטודיו הקעקועים והתחדשה בקעקוע חדש

גל רובין עשתה צעד מטורף רגע אחרי שזכתה ב"האח הגדול" | רשת 13

אם חשבתם שגל רובין הולכת לנצל את היום שאחרי הזכייה המטורפת שלה ב"האח הגדול" כדי לישון, להשלים שעות משפחה או פשוט לספור את המיליון - תחשבו שוב. הזוכה הגדולה של העונה עברה היום (ראשון) מרתון ראיונות בלתי נגמר, אבל בין לבין היא מצאה זמן לעצור לתחנה אחת סופר חשובה ואישית במיוחד.

רובין הגיעה לסטודיו "אליאב קעקועים" כדי להנציח את החוויה שעברה בבית המצולם ביותר במדינה. מי שקיבל אותה הוא כמובן בעל המקום, אליאב אוזן - קולגה לעולם הריאליטי ובוגר "האח הגדול" בעצמו, שמבין דבר או שניים על התחושות שמציפות אותך בשנייה שאתה יוצא מהדלת המפורסמת. אז מה בחרה המנצחת הגדולה לחרוט על הגוף? גל הלכה על המילה "בנחת", מילה שמסמלת יותר מכל את התהליך העמוק, הסבלני והמאתגר שעברה לאורך העונה כולה מול המצלמות.

גל רובין
גל רובין | צילום: יח"צ

הפרט הכי מגניב? הקעקוע לא נעשה בדיו שחור רגיל. כדי להפוך את סגירת המעגל למושלמת, המילה קועקעה בצבעי "האח הגדול" (הכחול והעין המפורסמת), כמחווה ברורה לבית ששינה את חייה בחודשים האחרונים. תהליך של עונה שלמה שסוכם במילה אחת ובצבעים הנכונים.

אנחנו עדיין מנסים לעכל את חילופי המקומות המהירים בטבלה, אבל נראה שגל כבר לגמרי מוכנה לחיים החדשים שלה בחוץ – בנחת, ובסטייל. תתחדשי!

גל רובין
גל רובין | צילום: יח"צ
גל רובין
גל רובין | צילום: מיכה לבוטון