"בואו נקווה שקיילי לא תגיע, אני רווקה ויכול להיות מעניין": לאחר שהיה בינהם קטע - דנה בן ארי מתכוננת להגעתו של טראוויס סקוט

כוכבת "אהבה חדשה" דנה בן ארי שניהלה רומן קצר עם טראוויס סקוט שמחה לשמוע שהוא מגיע לארץ וכבר מקווה שאם ילדיו קיילי ג'נר לא תצטרף לטור - ותהיה לה הזדמנות לבלות עם הזמר

דנה בן ארי
דנה בן ארי | צילום: אהבה חדשה

כוכבת "אהבה חדשה" דנה בן ארי אמנם לא מצאה אהבה בריאליטי השידוכים וגם מערכת היחסים האחרונה שלה הגיע לסיומה, אבל נראה שהיא מוכנה ומזומנה לרומן הבא. זוכרים איך בזמן שידור התוכנית סיפרה בן ארי כי היה לה קטע עם הראפר טראוויס סקוט? "הייתי איתו בהופעות, נסעתי אליו לאל־איי. זה היה מ־2018 עד היום" היא שיתפה ועוד סיפרה על החוויה כשאמרה "לצאת איתם זה כבר הרגשה של שיא כי את נכנסת ל־VIP, עם אבטחה, מושיבים אותך בשולחן, המון אנשים מסתכלים עלייך. זה כיף".

טראוויס סקוט
טראוויס סקוט | צילום: לייב ניישן

הבוקר, התעוררה בן ארי לבשורה כי הזמר המצליח עתיד להגיע להופעה בישראל – והיא לא נשארה אדישה. נראה שרבים בחרו להסב את תשומת ליבה לביקור הקרב וכך היא הגיבה: "ראיתי את התיוגים, ראיתי את 'הקיילי משקשקשת'. בואו נחזיק אצבעות שהשרוטה הזאת לא תחליט לבוא ברגע האחרון". עוד הוסיפה "בואו נחזיק אצבעות שהיא לא תבוא ויהיה מעניין מאחר ואני רווקה, כרגע אז אני צריכה את זה".

בן ארי שהעידה שהיא והזמר עדיין בקשר הוסיפה שאם אתם מתכננים לראות את סקוט מתייר בישראל בחופשיות כמו סיימון סוסינה אז היא מרגיעה ומבשרת שזה כלל לא הכיוון. "אין לכם מושג כמה הבן אדם שומר על הפרטיות שלו. אלא אם הבחורה שווה והוא ירצה לעשות הכל כדי שיראו שהוא איתה - אחרת אתם לא תדעו. הבן אדם משגיח על כל צעד וצעד שאת עושה". אז האם נראה את השניים מבלים יחד במהלך הביקור? ימים יגידו.