אירית רחמים מגיבה למבקרים: "כל מה שבא לי עכשיו זה לצרוח לכל עבר"

אירית רחמים החליטה להגיב לכל העוקבים שביקרו את גופה ואת סימני המתיחה שעל בטנה וכתבה: "אני אמשיך להיות גאה בסימני המתיחה המרגשים האלה"

אירית רחמים
אירית רחמים | צילום: אור גפן

מפיקת האירועים אירית רחמים מככבת לא מעט בשבועות האחרונים באתרי הבידור. זה התחיל בפרידה מעמוס לוזון והמשיך בזוגיות החדשה שלו לכאורה. כעת, ממשיכה רחמים לקבל תגובות על כל מיני דברים המתרחשים בחייה אבל הפעם החליטה לא להישאר אדישה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

לאחר שהעלתה תמונות שלה, וחשפה את גופה כולל הבטן שלה היא ככל הנראה קיבלה תגובות בנוגע לסימני המתיחה שנותרו לה - והיא לא נשארה חייבת "אני נשאלת שאלות על חיי האיישיים, כרגע הבטן שלי מלאה על אינספור תגובות שקיבלתי על תמונה שבה חשפתי בטן אחת מעט רפוסה ועליה סימני מתיחה" שיתפה "'איך רזית יפה' הגיבו לי 'אבל יש לך סימני מתיחה על הבטן, את לא מתביישת?' כל מה שבא לי עכשיו זה לצרוח לכל עבר: 'אני יצרתי חיים בתוכי והסימנים האלה הם תזכורת יומיומית לשני הריונות, שתי לידות וכל מה שמגדיר אותי. אני אימא !!!!'. אז אני לא מתביישת בסימנים האלה, ההפך, אני גאה בהם. זו הבטן שעוטפת את הרחם שבה קרמו שני הילדים שלי, מור ואורי, עור וגידים. אז קוראת לכל מי שמתביישת בבטן שלה לשחרר את הבושה. היא כל כך מקטינה ומגבילה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)

עוד הוסיפה וכתבה: "אני אמשיך להיות גאה בסימני המתיחה המרגשים האלה, הכי בעולם! וגם אתן, היו זקופות וגאות בכל מה שלידות משנות בגוף שלנו, מבטיחה שאם רק תשנו את זוית הראייה עליהם, המינוסים האלה יהפכו לפלוסים. הכשלון הוא הניצחון, הכל מתחיל ומסתיים באיך אתן מסתכלות ומציגות את הדברים אהובות שלי".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)