מיכל הקטנה מתפללת לשלום בית ומודה: "לא התגרשנו. יש בינינו אהבה גדולה"

כוכבת הילדים מיכל הקטנה החליטה לעשות סדר בכל מה שקשור למשבר בנישואים שלה והצהירה כי היא ממש לא מתכוונת לוותר. "אני וניר זה זיווג משורש הנשמה, רק אהבה תנצח" כתבה

החיים האישיים של מיכל הקטנה כל כך סוערים עד שהיא מוצאת את עצמה מסוקרת על בסיס שבועי במדורי הרכילות. מערכת היחסים שלה ושל בעלה ניר ויצמן ידעה לא מעט עליות ומורדות, כשהכוכבת לא פעם הלהיטה אותן בעצמה, כשחפשה דברים אישיים מהחיים הפרטיים שלה ברשתות החברתיות. כעת, במסגרת "שאלות תשובות" שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, עשתה מלכת הילדים סדר בדברים, כשנשאלה האם היא ובעלה מתגרשים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"אני וניר לא התגרשנו. אנחנו נשואים!! אנחנו הורים לשישה ילדים מדהימים. לא התחתנתי בשביל להתגרש" עוד הוסיפה "אנחנו יחד 25 שנים וכעת אנחנו במשברון כמו כל זוג נורמלי. יש בינינו אהבה גדולה, אמיתית. התאהבנו ממבט ראשון". נראה שמיכל הקטנה לא מוותרת על אהבה ומדגישה "הביחד זה הכוח שלנו, חודש ניסן - חודש ניסית. אני מתפללת יום יום לשלום בית אמיתי כי אני וניר זה זיווג משורש הנשמה. מכל משבר שידענו צמחנו והתחזקנו".

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם

כזכור, לפני חודש בלבד הייתה כוכבת הילדים בלב דרמה וחרושת שמועות, אותה ניסתה להדוף כשהעלה סטורי מסתורי עם בקשה חריגה: ״אני כותבת את ההודעה הזאת בעצב גדול ומבקשת בכל לשון של בקשה. אני יודעת ומבינה היטב שאני דמות ציבורית ויש לזה השלכות לטוב ולרע״ כתבה והוסיפה: "אני נמצאת בזמן מאד מאתגר בחיי האישיים ומתפקדת לבד עם שישיה ילדים, וכמובן משלבת עבודה ובית ונאחזת בכל הכוח באמונה גדולה שהכל לטובה. תעצרו את חרושת השמועות את כל הדיבורים והפניות המיותרות. תפסיקו לשלוח לי תמונות/סרטונים. תפסיקו עם זה".