הראל סקעת אחרי נאום נתניהו: "נאום מדהים. מתגעגע לימים של לסמוך עליך"

הזמר הראל סקעת הפתיע את הגולשים רגע אחרי נאום נתניהו, כשהביע תמיכה בראש הממשלה וכתב בין היתר "בלי טיפת ציניות. ההגה בידיים שלך, ואין נהג כמוך"

הראל סקעת, בנימין נתניהו
הראל סקעת, בנימין נתניהו | צילום: רשת 13, רויטרס

הנאום אמש של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס הביא איתו לא מעט תגובות, אך למה שהיה לזמר הראל סקעת להגיד על דבריו של המנהיג הישראלי - לא ציפינו. סקעת, בן הזוג של חבר הכנסת עידן רול וחבר במפלגת "יש עתיד" לשעבר' העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, שם התפעל מהנאום של נתניהו והרים לו בנלהבות.

"אין מה לאמר. נאום מדהים והיסטורי. הסברה עמוקה וחכמה. דיבור ישיר ולא מתנצל. מול כל העולם" פתח את דבריו לצד תמונה של ביבי עומד על הפודיום וחשף להפתעתנו: "זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. ‏בלי טיפת ציניות מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות".

עוד כתב: "‏אני מקווה שהנאום היפה הזה, לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל.  מר בנג׳מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה. עכשיו. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך".

הפוסט מפתיע אחת כמה וכמה לאור ההתבטאויות הקודמות של סקעת. בסוף חודש אוקטובר, לאחר מתקפת הפתע כתב בחשבון האינסטגרם שלו את הדברים הבאים: "אולי פשוט תיקח אחריות ותנהל את המלחמה הזו כמו שצריך? בלי טריקים ושטיקים, שכתבתי ומיד מחקתי, שיהיה קייס להמשך. זה לא הזמן! אנחנו נלחמים על החיים שלנו, על הבית שלנו ועתיד הילדים שלנו. חברים שלנו מתים, משפחות שלמות נהרסות, במקום לאחד ברגע הכי קריטי שלנו מקום המדינה, אתה בוחש ומשחק".

"אני מתחיל לשמוע קולות ברשת על התכתשויות באולפנים. זה פשוט לא נכון, אל תיפלו בפח הזה", ביקש מעוקביו. "לך", פנה בשנית לנתניהו, "יש כוח לתת תקווה, לך יש כוח לחבק, לך את הכוח לאחד, לך את הכוח לפלג. תבחר נכון! אנחנו צריכים אותך כמנהיג בעל לב אמיץ שעליו מופקדת המשימה לשמור על הבית יותר מאי פעם! הראל, אזרח במדינת ישראל".