קורלי מכחישה פרידה מבן ומצהירה: "זה הזמן שלו להוכיח את עצמו"

רגע לאחר שפורסם כי קורלי לרוסה ובן אדם נפרדו, תפסנו את כוכבת "האח הגדול" לשיחה, במהלכה הכחישה את הדברים ואף חשפה "הכל בסדר ביננו, לא צריך להקשיב לכל מה שאומרים" וגם: האם כבר העבירה אצלו את הלילה ומה התוכניות שלהם לט"ו באב. צפו בראיון בראש הכתבה

זמן צפייה: 02:04

לפני כשבוע וחצי הודחה קורלי לרוסה מבית "האח הגדול" והספיקה לעשות כותרות גם בזמן של החיים מחוץ לבית. אתמול, פורסם כי היא ובן אדם נפרדו אך הבוקר (חמישי), תפסנו אותה מחוץ לבניין "רשת 13" בכדי להבין בדיוק מה הסטטוס הזוגי של השניים שכירו בבית המתועד. "הספיקו להגיד שאני ובן נפרדו" סיפרה לנו בבלעדיות והוסיפה "קודם כל לא הצהרנו שאנחנו ביחד אז איך החלטתם שנפרדנו? הכל בסדר ביננו. אנחנו רוצים להבין אם זה יעבוד בחוץ לפני שנצהיר דברים".

קורלי לרוסה, תמונה מובילה
קורלי לרוסה, תמונה מובילה | צילום: האח הגדול

 

יותר מזה, למרות שניסו לרמוז כי אדם כבר המשיך הלאה, לרוסה סיפרה כי בזמן הקצר שלה מחוץ לבית הם יצאו כבר כמה פעמיים לדייטים, כשהאחרון בהם היה אתמול, כשבילו יחד בביתו. "ניגנו בגיטרה ושתינו יין, היה ממש נחמד". נכון לעכשיו השניים בוחנים את הזוגיות, יותר נכון קורלי מחכה לבן שיוכיח לה את הרצינות שלה והיא הצהירה: "עבודה האמיתית זה בחוץ לא בתוך בית האח הגדול". אז מה התוכניות שלהם ליום האהבה ט"ו באב והאם היא כבר נשארה לישון אצלו? צפו בראיון המלא בראש הכתבה.