הדר שירי אירחה הקרנה אצלה בבית - מי הוזמן ומי נשאר בחוץ?

ימים ספורים אחרי שיצאה במקום הרביעי מבית "האח הגדול", הדר שירי אירחה הקרנה של "פגישת מחזור" בביתה והזמינה את חבריה לבית. אז מי הגיע ומי לא התייצב?

הדר שירי ואמילי קופר עם האימהות שלהן
הדר שירי ואמילי קופר עם האימהות שלהן | צילום: אינסטגרם

אמש שודר הפרק האחרון בהחלט בעונה של "האח הגדול", כאשר דיירי הבית הגיעו לסגירת מעגל במסגרת "פגישת מחזור". כוכבי הריאליטי שהספיקו לשוב לביתם ולראות מהצד וממבט מבחוץ איך התנהלו החיים שלהם בחודשים האחרונים ואילו סיטואציות התרחשו מאחורי גבם הגיעו להתעמת ולהרים לדיירים האחרים. כמו שהיו חבורות בבין, נראה שהחברויות והקבוצות המשיכו גם בחיים בחוץ ואמש אירחה הדר שירי הקרנה בחצר ביתה של פרק האיחוד.

הדר שירי ואמילי קופר
שום קונסילר לא יפריד בינהן | צילום: אינסטגרם

שירי שיצאה במקום הרביעי לא הזמינה את כל החברים מהבית, אלא מאנשיה הקרובים ואף הציגה כמה סולחות מרגשות. בין מי שהגיע לטעום מהמאכלים של הוריה של הדר שרק חיכו לפגוש את החברים שלה מהבית הם זוכה המקום השלישי והמכובד יוסי פריאנטי יחד עם אשתו ואחיו, חיים טויטו, כמו גם התאומים הבלתי נפרדים ברק ונועם מדר, שסיים במקום החמישי, גם אמילי קופר שכבר ביקרה בבית בעוד חברתה עשתה את דרכה לגמר, וגם יהב ארהבור. מי שבלטה בחסרונה היא עינב שרי, שלא הגיעה לחגוג עם חברתה. נראה שהחבורה נהנתה מערב של ריכולים והשלמת פערים, ויש מצב שעוד נמשיך לראות אותם כחברים הכי טובים.

חיים טויטו, ברק מדר
חיים טויטו, ברק מדר | צילום: אינסטגרם
יוסי פריאנטי ויהב ארהבור
יוסי פריאנטי ויהב ארהבור | צילום: אינסטגרם