לא נשארה אדישה: זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק רותחת בעקבות הסרטון שהופץ ברשת

הסרטון בו אדם מנע מילד בעל צרכים מיוחדים להיכנס למעלית בבניין יוקרה עורר את זעמה של זוכת האח הגדול, שגם לה אח על הרצף האוטיסטי. "לא מספיק מה שאנחנו עוברים?" אמרה, "אני מזועזעת!"

יובל מעתוק

בימים של סלוגנים "ביחד ננצח" נראה שיש כאלו ששוכחים ששמירה על כבוד האדם הוא ערך עליון עוד הרבה לפני המלחמה. בסרטון שהופץ אתמול ברשתות החברתיות, בפרסום של ידידיה אפשטיין, נראה אדם בפתח מעלית באחד מבנייני יוקרה, "מוחה" על כניסתו של ילד חמוד עם מוגבלות. "לא ייתכן שבניין כזה של מיליוני דולרים יהפכו למועדון של לא יודע מה" אמר אותו אדם וניסה למנוע מהילד ואביו לעלות במעלית לביתם.

יובל מעתוק זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" ששיתפה לא פעם במהלך התוכנית כי היא אחות תאומה לקובי, שסובל ממוגבלות ונמצא על הרצף האוטיסטי לא יכלה להישאר אדישה לסרטון המקומם והגיבה בחשבון האינסטגרם שלה.

״אני רואה את הסרטון בלופים ואני פשוט מזועזעת, שעדיין יש אנשים כאלה במדינה שלא יודעים לקבל את האחר, שלא יודעים שאלה מלאכים של בורא עולם. צריך הכי לקבל לחבק ולתת להם אהבה, כי זה אנשים מיוחדים הם באו לתקן את העולם שלנו ולעשות אותו עולם יותר יפה" אמרה בכעס "לא מספיק מה שאנחנו עוברים? אני חושבת על האבא שקיבל מתנה שהוא מגדל מלאך, והוא צריך להתמודד עם מה שהבן אדם הזה אומר לבן שלו. מה זה? זה ואו, ייקח לי הרבה זמן להירגע ממה שראיתי עכשיו".