מהריאליטי לרחובות באר שבע: הג'וב החדש של אודליה סויסה

כוכבת "האח הגדול", שגם הספיקה לבלות על אי "הישרדות" החליטה לעשות שינוי משמעותי בחייה ולפצוח בקריירה חדשה. ולא, אנחנו לא מדברים על הסינגל החדש שלה

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: אמיר מאירי

אודליה סויסה הספיקה לסמן וי על כמות נכבדת של תוכניות ריאליטי. נחשפתם אליה ראשונה ב"בואו לאכול איתי" כשעוד הייתה נשואה לבעלה אבי, התאהבתם בה ב"אח הגדול" כשהגיעה למקום החמישי והמכובד בגמר וכמובן גם ב"הישרדות". אם תהיתם מה קורה לאחרונה עם האם לארבעה שהספיקה להפתיע ולצאת מהארון כשחשפה מערכת יחסים עם אישה, נעדכן כי היא מצאה עבודה חדשה.

בעברה הרחוק עבדה אודליה בפס ייצור במפעל תרופות אותו עזבה לטובת עבודה בתעשייה. לאחרונה התנסתה סויסה בקריירת שירה קצרה כששחררה סינגל לתחנות הרדיו, והבוקר מעדכנת הכוכבת כי מהיום היא משתלטת על נכסי הדרום ועתידה לכתת את רגליה בבאר שבע על מנת למצוא לכם את נכס החלומות שלכם.

כוכבת הריאליטי המתגוררת בירוחם עם ילדיה סיפרה כי הצטרפה לקבוצת נדל"ן "רימקס" ומהיום תהיה סוכנת לקניה ומכירה של דירות באיזור בירת הדרום. אין ספק שהמצב הבטחוני יהווה אתגר לא קטן עבור סויסה אבל אם היא שרדה את החיים באי ואת המגורים ב"אח הגדול" אין ספק שהמשימה תהיה עבורה אפשרית לגמרי.