אחרי שהכריזה על צניעות: זה מה שלבשה דיאן שוורץ בחתונת אחותו של בן זוגה החדש והמיליארדר

דיאן שוורץ שעל פי הדיווחים נמצאת בתחילתה של מערכת יחסים עם נהג פורמולה 1 לאנס סטרול, התייצבה בחתונה של אחותו עם לוק מפתיע וממש לא אופייני לה

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ | צילום: אינסטגרם

בימים האחרונים הרשת נטרפת מהזוגיות החדשה המתהווה של כוכבת "האח הגדול" דיאן שוורץ, שעל פי הדיווחים נמצאת בתחילה של מערכת יחסים עם לא אחר מנהג המירוצים של פורמולה 1, היהודי הקנדי לאנס סטרול, בן למשפחה אמידה ומיוחסת ביותר. השניים, הכירו לפני כמה שבועות במונקו במהלך אירוע אופנה בו שהתה שוורץ, הקשר התהדק ונשמר ולאנס אף הזמין את הדוגמנית הישראלית לחתונה המאוד מתוקשרת של אחותו קלואי סטרול.

כתבות נוספות במדור סלבס:

במהלך סוף השבוע האחרון אורחים נכבדים הגיעו לחתונה של הזמרת ויורשת המיליונים ובן זוגה גולש הסנובורד המפורסם סקוטי ג'יימס בפירנצה, כששוורץ בינהם. אולי זה המעמד החדש ואולי ההתקרבות לדת, אבל אחרי שהצהירה ממש בשבוע שעבר כי היא מתכננת להפסיק ללבוש טופים קטנים ולקחת על עצמה להתלבש צנוע יותר, אנחנו מאוד מתרשמים מהבחירה של השמלה אותה לבשה באירוע החגיגי. למרות שהיא טרם פרסמה תמונה המאשרת את הזוגיות, שוורץ בהחלט רמזה לאורחים שלה על הקשר החדש והעלתה תמונה שלה לבושה בשמלת נשף מקסי שחורה, בחדר שנראה כמו טירה איטלקית, בדיוק באותו סטייל כפי שהצטלמה הכלה ואחיה, רגע לפני טקס החופה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dian (@dianschwartz_)