"מותר לטעות": אחרי הפאדיחה שעשתה - חן אמסלם מתנצלת

יממה לאחר שהעלתה פוסט קידום מוצר בשימוש לא כל כך הולם של רוח התקופה המורכבת של המדינה, היא הסירה אותו וכעת מגיעה ההתנצלות

זמן צפייה: 08:52

הרשת געשה ועודנה גועשת בעקבות פוסט שפרסמה אתמול השחקנית חן אמסלם, בו החליטה לפרסם מוצר תוך שימוש ברוח התקופה הקשה והמורכבת המתרחשת בישראל. "עיניים עייפות ועצובות לנוכח המצב במדינה, אך מלאות תקווה ואמונה שבע"ה יהיה בסדר" כתבה לצד תמונה שלה עם שפורפרת של מוצר לו היא משמשת פרנטורית והמשיכה "מזל שיש לי את הג'ל לעיניים שיגרום לי להרגיש קצת יותר זוהרת בתקופה הזאת. שיטשטש לי את השחור מתחת לעיניים שכבר אף אחד לא יכול להסתיר מרוב דאגות ומחשבות".

כתבות נוספות במדור סלבס:

הפוסט, זכה במהרה לתגובות זועמות של גולשים, שגינו את המהלך שלה לקדם מוצר על חשבון הכאב של העם. זמן קצר לאחר מכן הבינה אמסלם את הטעות שעשתה והסירה את התמונה, אך כידוע מה שעולה לרשת נשאר שם, הבשורה הופצה ורבים החלו להתבדח על המהלך והציעו מהלכים שיווקים בסגנון למוצרים שונים. בשעות הערב, לאחר שהתמונה שלה כבר כיכבה בכל מקום החליטה אמסלם להגיב לעניין והעלתה תמונה שלה ממהלך הניקיונות כשלצד זה כתבה: "אמאלה מה נפלתם עלי? אני באמצע הניקיונות לפסח. בכל זאת לא הייתה שום כוונה לזלזל, מותר לטעות ולתקן - אוהבת אהבה גדולה".

חן אמסלם
חן אמסלם | צילום: אינסטגרם

חן אמסלם
חן אמסלם | צילום: אינסטגרם