דורין דותן על הסיטואציה הקשה באי: "זה היה שש דקות של צרחות. הוא כמעט קפץ עלי. עצרו את הצילומים וקראו אותו לסדר"

דורין דותן סוף סוף הגיעה לאולפן להתראיין על העונה של "הישרדות" וחזרה לרגע על האי בו נפגעה מההתנפלות של סהר כהן

זמן צפייה: 07:19

שבועות רבים של ניסיונות רדיפה אחר דורין דותן והבאתה לפאנל "הדוח היומי" היום זה סוף סוף קרה, והשורדת הגיעה והתראיינה לראשונה. "הייתי צריכה שקט" סיפרה והוסיפה "בסוף גם בשבילנו לצפות בעונה זה לחוות מחדש את הרגעים הקשים, הטובים וזה מערבולת מטורפת. הייתי צריכה שניה של התכנסות עם המשפחה והחברות".

קובי מחט וחברי הפאנל דיברו על דותן על המעבר לטגאלוג ועל הרגע בו היא הבינה כי המקום שלה אולי לא כל כך בטוח אחרי הדברים שאמר עליה השורד סהר כהן ששהה איתה בשבט הקודם בייבאין.

"אין שורד שהוא תמיד בטוח. גם כשהייתי בבייבאין עבדתי. באמת התפללתי לעשות משחק שקט ולא לבלוט".

דורין דותן פרקש, הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

דותן, לקחה רגע והסבירה מה בדיוק קרה רגע אחרי שנאלצה לעבור שבט. "בפועל שאלו אותי על השבט הקודם ואני מפרגנת לכולם, לספיר ועל סהר, ואז סיפרה על הרגע בו שהתה על השטיח

"באותו רגע נתון זה הגיע למצב של צרחות של שש דקות שהוורידים יצאו לו מהגרון, שעוצרים את הצילום, גיא זו-ארץ קרא אותו לסדר, עצרו את הכל ליטרלי מעוד שניה לקפוץ עלי. חוץ מסער היו עוד אנשים שצעקו עלי שלצערי לא ראינו. היום אני בקשר עם הרבה שורדים אבל בסיטאציה הזאת הטגאלוגים עומדים לידי וזה לא רק שהם לא תומכים בי זה שכולם הלכו צעד אחורה, אף אחד לא הגן. זה אפילו לא בגידה זה שניה אחת של אנושיות".